וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו על הזקנקן שלו: "אמרתי שאם אכבוש מול ספרד, אמשיך עם זה"

כוכב פורטוגל התייחס לזקן התיש שלו ואמר: "זה התחיל כבדיחה עם קווארסמה, אך אמשיך עם זה עד הסיום". פרננדו סנטוס מאוכזב מהיכולת, במרוקו טוענים: השופט ביקש מרונאלדו להחליף חולצות

מחזור 2הסתיים20/06/2018
פורטוגל
  • רונאלדו (4)
0:1
    מרוקו

    באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן

    https://www.kan.org.il

    כריסיאנו רונאלדו, פרננדו סנטוס, נבחרת פורטוגל. רויטרס
    פרננדו סנטוס עם רונאלדו/רויטרס

    פורטוגל הייתה רחוקה מלהרשים היום (רביעי), אבל הצליחה לסמן וי על משימה לא פשוטה בדמותה של מרוקו, אותה ניצחה 0:1 משער של כריסטיאנו רונאלדו כבר בדקה הרביעית. הפורטוגלים שיפרו את מאזן הנקודות שלהם לארבע והם בעמדת זינוק טובה מאוד לקראת עלייה לשמינית הגמר. רונאלדו כבר עם ארבעה שערים בשני משחקים ולמעשה כבש את כל השערים של פורטוגל.

    עוד בנושא:
    שער של כריסטיאנו רונאלדו סידר לפורטוגל 0:1 מול מרוקו
    צפו בעימות בין אוהדי מרוקו לאוהדים ישראלים

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

    בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
    אוהד נבחרת מרוקו מאוכזב. רויטרס
    אוהד מרוקו מאוכזב/רויטרס

    המספרים

    * מרוקו הפכה לנבחרת הראשונה שמודחת רשמית מהמונדיאל בעקבות ההפסד לפורטוגל

    * מאז ה-9 לנובמבר 2012, כריסטיאנו רונאלדו הבקיע יותר ממחצית המשחקים בהם שיחק עם נבחרת פורטוגל (28 ב-55 משחקים)

    * כריסטיאנו רונאלדו עקף את פרנץ פושקאש והפך למבקיע האירופי הגדול בכל הזמנים עם 85 שערים. השחקן היחיד שכבש יותר שערים בנבחרת שלו מרונאלדו הוא עלי דאעי האיראני, שמצא את הרשת 109 פעמים.

    * מרוקו הגיעה למונדיאל הזה עם רצף של 18 משחקים ללא הפסד.

    * רונאלדו הוא השחקן הראשון בהיסטוריה של פורטוגל שמבקיע בשני משחקי הפתיחה של המונדיאל.

    * רונאלדו הוא השחקן הראשון של פורטוגל מאז חוסה טורס ב-1966 שכובש ברגל ימין, רגל שמאל ובראש באותו טורניר. ואנחנו רק במחזור השני.

    * מרוקו היא הנבחרת הראשונה שמודחת רשמית מגביע העולם הזה.

    כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
    רונאלדו והזקנקן/רויטרס

    כריסטיאנו רונאלדו דיבר על זקן התיש שמעטר את סנטרו ואמר: "זו הייתה בדיחה שהתחלתי עם קווארסמה. שנינו היינו בסאונה, התחלתי להתגלח והשארתי את החלק הזה. זה קרה יום לפני המשחק מול ספרד ואמרתי לו שאם אכבוש מול ספרד אשאיר את זה כבר לכל הטורניר. כבשתי גם היום ולכן אמשיך עם זה". על המשחק עצמו אמר כוכב פורטוגל: "הדבר הכי חשוב היה לנצח ולשפר את המצב שלנו בטבלה. למרוקו יש נבחרת טובה ששיחקה טוב, אבל השגנו שלוש נקודות, יש לנו ארבע בסך הכול ואנחנו במאבק העלייה, זו המטרה המרכזית. אני שמח שכבשתי. ידענו שנשחק נגד נבחרת שתיתן הכול נגדנו כי היא כבר הפסידה במשחק הראשון והיינו מוכנים לזה. הם הפתיעו אותנו כי הם שיחקו בצורה אינטנסיבית מאוד עד הסיום".

    מאמן פורטוגל פרננדו סנטוס אמר אחרי המשחק: "נכנסנו טוב למשחק, אבל אז איבדנו שליטה, התחלנו להניע את הכדור לא טוב מספיק, לפספס מסירות. היינו צריכים לנוע טוב יותר וכשהכדור לא אצלנו אנחנו צריכים לרוץ הרבה ואז אנחנו מתעייפים וגם מאבדים ביטחון. תמיד כשאנחנו לא מחזיקים מספיק בכדור, אנחנו נהיה בבעיה ולא משנה מול איזו נבחרת. מה שראינו היום במגרש בלתי ניתן להסבר".

    בלם פורטוגל ז'וזה פונטה הוסיף: "סבלנו הרבה במשחק הזה, אין ספק. אין אף פעם משחקים קלים, אפילו נגד נבחרות שעל הנייר לא חזקות כמונו. היום היה משחק קשה מאוד, אבל הדבר החשוב ביותר הוא שהצלחנו לנצח".

    ברונו פרננדש אמר: "מרוקו היא אחת מהקבוצות האלה שמשחקות בצורה אגרסיבית מאוד, עם הרבה שחקנים טובים מבחינה טכנית שגרמה לנו הרבה קשיים, כמו שאנחנו גרמו לה, אבל הדבר הכי חשוב הוא שהצלחנו להוציא שלוש נקודות. כמובן שאנחנו לא אוהבים לעשות טעויות, ניסינו לתקן את הטעויות שעשינו, אבל זה לא תמיד אפשרי בגלל הקשיים שהנבחרת השנייה גורמת לך. מה שחשוב שהשגנו את הנקודות ואנחנו במאבק העלייה מהבית. לא היינו בלחץ, אנחנו מודעים לאיכויות שלנו, עבדנו טוב מאוד, עשינו עבודה נהדרת, כל מי ששיחק ואפילו אלה שלא שיחקו עשו עבודה טובה ועזרו לאחרים. איראן תהיה יריבה קשה, אבל נבוא לנצח כי אנחנו רוצים לעלות".

    שחקן מונאקו ונבחרת פורטוגל רוני לופס, שלא נוטל חלק בגביע העולם, צייץ: "אני זוכר את התקופה שבה תמיד שיחקנו טוב ולא יצא מזה כלום. אני תמיד מעדיף לשחק רע ולנצח כמו היום מאשר להפסיד כמו פעם. קדימה פורטוגל!".

    מאמן מרוקו הרווה רנאר אמר: "היום שיחקנו במוסקבה, אבל הרגשנו כמו בקזבלנקה וזה עזר לנו מאוד. הצלחנו לעלות לגביע העולם לראשונה אחרי 20 שנה והראינו שאנחנו יכולים לשחק כדורגל וגם שיחקנו כדורגל".

    מנגד, לשחקני מרוקו היו לא מעט טענות כלפי השופטים. נורדין אמרבאט טען לאחר המשחק שהשופט מארק גייגר פנה לכריסטיאנו רונאלדו במחצית וביקש ממנו באופן ביזארי למדי להחליף חולצות בסיום. "לא יודע מי השופט הזה ומה הרקע שלו, אבל הוא מאוד התלהב מכריסטיאנו רונאלדו. פפה אמר לי שבמחצית הוא ביקש להחליף איתו חולצות, ואני שואל את עצמי - זה המונדיאל, לא? אז מה קורה פה? המונדיאל הוא לא קרקס".

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully