וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה - קרואטיה: סמפאולי מבקש להניח למסי - "לא משנים מציאות בגלל שחקן אחד"

המאמן יצא להגנת הקפטן שלו במסע"ת לקראת המשחק השני (ה', 21:00, כאן11): "כשמסי כובש, כולנו שם כדי לחגוג, אבל כשאנחנו לא מנצחים, הכול עליו". מרקאדו יפתח כאחד משלושה בלמים

מחזור 2הסתיים21/06/2018
ארגנטינה
    0
    • (53) רביץ'
    • (80) מודריץ'
    • (90) רקיטיץ'
    קרואטיה
    עריכת וידאו: שניר דבוש

    ארגנטינה

    אחרי ה-1:1 המאכזב מול איסלנד, הארגנטינאים חייבים ניצחון מול היריבה עליה גברו בשלב הבתים לפני 20 שנה. חורחה סמפאולי מתכוון לשנות שיטה ולבצע ככל הנראה ארבעה שינויים בהרכב, כשהכותרת תהיה הדחתו של אנחל די מריה מההרכב. גבריאל מרקאדו יצטרף לניקולאס אוטאמנדי וניקולאס טגליאפיקו במערך שלושת הבלמים, גם מרקוס אקוניה וכריסטיאן פאבון יוקפצו להרכב.

    המאמן סמפאולי אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו לא רוצים שהטורניר ייגמר לנו מוקדם, אסור לנו להגיע ללא סיכוי למחזור האחרון ולכן נעלה במערך גמיש יותר כדי להשיג את שלוש הנקודות. כריסטיאן פאבון חשוב מאוד לכך. כשמסי כובש, כולנו שם כדי לחגוג ומרגישים חלק מזה. אבל כשאנחנו לא מנצחים, אנחנו שמים עליו את כל האחריות. זה בלתי אפשרי שבגלל שחקן אחד כל המציאות תשתנה. אני מרגיש אחראי לזה שמסי החטיא את הפנדל ואני אהיה שם כדי לשאוג כשהוא יכבוש. אנחנו צריכים לתמוך בו גם ברגעים כאלה".

    חורחה סמפאולי מאמן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
    לא רוצה שהטורניר ייגמר כל כך מוקדם. חורחה סמפאולי/רויטרס

    קרואטיה

    הניצחון 0:2 על ניגריה סלל לקרואטיה את הדרך לשלב הבא, אבל הם רוצים את המקום הראשון בבית ד' ולשם כך צריכים לנצח לראשונה אי פעם יריבה דרום אמריקאית במסגרת הגביע העולמי. ניקולה קאליניץ' נזרק מהסגל אחרי שסירב להיכנס כמחליף ביום שבת, אך לא מדובר בהיעדרות משמעותית ונראה שזלטקו דאליץ' ימשיך עם ההרכב שניצח את ניגריה.

    איבן ראקיטיץ' אמר לקראת המשחק: "כדי לנצח את ארגנטינה נצטרך להיות מושלמים. נבוא לעבוד קשה כדי לסבך להם את המשחק, שיהיה משחק שהם לא אוהבים. זו אחת הנבחרות הטובות בעולם, גאווה לשחק מולה. זה אתגר גדול, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ורוצים להראות את המיטב שלנו. אמרתי מלכתחילה שזה יהיה אחד המשחקים הכי קלים, פשוט כי אין לנו מה להפסיד". על מסי אמר: "הוא השחקן הטוב בעולם, איש לא יכול לעצור אותו באחד על אחד. נצטרך לעבוד כקבוצה, כולם יחד, זו הדרך היחידה. צריך למנוע ממנו את הכדור, אבל ארגנטינה זה לא רק מסי".

    sheen-shitof

    מחיר חסר תקדים

    המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

    בשיתוף Epilady
    איבן ראקיטיץ' שחקן נבחרת קרואטיה. רויטרס
    אחד המשחקים הכי קלים מבחינת קרואטיה. איבן ראקיטיץ'/רויטרס

    טריוויה

    * שתי הנבחרות כבר נפגשו בעבר במסגרת המונדיאל. זה קרה בשלב הבתים של 1998, אז מאוריסיו פינדה העניק לארגנטינה 0:1 ושתי הנבחרות עלו יחד לשלבי הנוקאאוט. בעוד ארגנטינה הפסידה ברבע הגמר להולנד, קרואטיה המשיכה הלאה וסיימה במקום השלישי בהופעת הבכורה שלה.

    * פרט למשחק הרשמי היחיד היו גם שלושה משחקי ידידות: הראשון ב-1994 הסתיים ב-0:0 והאחרון ב-2014 הסתיים ב-1:2 לארגנטינה, אבל דווקא ההפסד 3:2 במרץ 2006 הוא הזכור מכולם מפני שאז הבקיע הילד ליאונל מסי (עוד לא בן 19) את שער הבכורה שלו במדי הנבחרת.

    * ארגנטינה ניצחה לפחות משחק אחד מתוך השניים הראשונים שלה בכל אחד מ-10 המונדיאלים האחרונים. הפעם האחרונה שפתחה עם שני משחקים ללא ניצחון הייתה ב-1974: הפסד 3:2 לפולין ו-1:1 מול איטליה.

    * קרואטיה סובלת מול יריבות דרום אמריקאיות במונדיאל. המאזן? ארבעה משחקים וארבעה הפסדים. שלושה היו זהים בתוצאה זהה של 1:0 (לארגנטינה ב-1998, לאקוודור ב-2002 ולברזיל ב-2006) ועוד אחד 3:1 לברזיל במונדיאל הקודם, כשגם השער היחיד היה עצמי של מרסלו.

    * ודראן צ'ורלוקה יחגוג את הופעתו ה-100 במדי נבחרת קרואטיה אם ישותף. הוא יהפוך לשביעי שעושה את זה ולשני מהסגל הנוכחי אחרי לוקה מודריץ'.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: רשבאן אירמטוב (אוזבקיסטן)
    אצטדיון: ניז'ני נובגורוד
    קהל: 43319

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully