וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ירו יפתח מול פרו: "כשהוא לא משחק, אנו מבינים כמה הוא חשוב"

דשאן החמיא לחלוץ שעלה טוב מהספסל במשחק הראשון של צרפת, והוא יפתח ככל הנראה במקום דמבלה. גם מטוידי צפוי לפתוח. גארקה: "רגילים להיות האנדרדוג", גררו יפתח (ה', 18:00, כאן11)

מחזור 2הסתיים21/06/2018
צרפת
  • אמבפה (34)
0:1
    פרו
    עריכת וידאו: מתן חדד

    צרפת

    צרפת פתחה ברגל ימין את הטורניר עם ניצחון 1:2 על אוסטרליה, ויודעת שניצחון נוסף יעלה אותה לשמינית הגמר, אבל בצרפת מצפים, אם אפשר, גם ליכולת משכנעת. הטריקולור לא הרשימו מול אוסטרליה, אפשרו ליריבה הצנועה להניע כדור במשך דקות ארוכות, ספגה שער מיותר ואיבדה יתרון, ובמדינה תוהים מתי הסגל המפוצץ כישרון של דידייה דשאן יתחיל לנצל את הפוטנציאל שלו. השחקנים מדברים על אווירה חיובית ותחושת אחדות בחדר ההלבשה, השאלה מתי זה יתבטא על המגרש. ג'יבריל סידיבה בספק למשחק, ומי שככל הנראה ימשיך לפתוח במקומו הוא בנז'מן פבאר. דשאן הודיע שאוליבייה ז'ירו, שהביא שינוי מהספסל במשחק הראשון, יפתח הפעם, והחמיא: "שהוא לא משחק, אנחנו מבינים כמה הוא חשוב. לכן קיבלתי החלטה לשנות". על פי ההערכות הוא יוריד לספסל את עוסמאן דמבלה, ובנוסף בלס מטוידי יפתח במקום קורנטין טוליסו, מה שיאפשר לצרפת לעבור לשחק במערך 4:2:3:1.

    דידייה דשאן מאמן נבחרת צרפת במסיבת עיתונאים. רויטרס
    סימן את פרפאן וגררו. דידייה דשאן/רויטרס

    "לפרו יש שחקנים טובים מאוד בחלק ההתקפי", אמר מאמן הטריקולור, "יש להם יכולת לתקוף אבל גם את האיכות של כל הנבחרות מדרום אמריקה, שיודעות להגן כשהן חייבות. הם יחפשו את פרפאן ואת גררו, השחקנים הכי טובים שלהם".

    על היכולת המאכזבת של גריזמן מול אוסטרליה: "הוא בסדר גמור. הייתה לו בעיה קטנה עם הקרסול, אבל מאז חזר להתאמן כרגיל. הוא לא היה במיטבו במשחק, הרגליים שלו היו כבדות, אבל זה לא מנע ממנו להיות החלטי".

    הקפטן הוגו לוריס יציין מול הפרואנים את הופעתו ה-100 בנבחרת: "זו גאווה גדולה להגיע למספר הסמלי אבל החשיבות היא משנית, כי אנחנו באמצע המונדיאל. הדרך הכי טובה ליהנות מההישג היא להמשיך לנצח".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

    בשיתוף קק"ל
    הוגו לוריס שוער נבחרת צרפת. רויטרס
    ציון דרך מרשים. הוגו לוריס/רויטרס

    פרו

    פרו פתחה את הטורניר עם 1:0 מאכזב מול דנמרק, במשחק שבו הנבחרת הפרואנית יכלה להבקיע משלל ההזדמנויות שהיו לה, אבל סבלה מחוסר מזל וחוסר תכליתיות. המאמן ריקרדו גארקה החליט במשחק הראשון להותיר בחוץ את הקפטן והמבקיע המצטיין פאולו גררו מחוץ להרכב, אבל לאור ההחמצות והתסכול בחלק הקדמי, נראה כי הפעם הוא יפתח. בפרו מקווים להפתיע, אבל יודעים: זה יהיה קשה.

    ריקרדו גארקה אמר במסיבת העיתונאים: "אסור לנו לתת לצרפת לדחוף אותנו לשער שלנו. ברור שלא נוכל לשלוט כל הזמן, אבל אנחנו רוצים לפתח את סגנון המשחק שלנו וכמובן לנצח. אנחנו רגילים להיות האנדרדוג, לא משנה באילו נסיבות. אנחנו רגילים לחיות על הקצה ויודעים איך להסתדר במצבים קיצוניים".

    בנוסף, הוא העביר ביקורת על ה-VAR. "כדורגל הוא ענף ספורט שונה מהאחרים", אמר, "אנחנו רגילים לחיות עם טעויות, וזה ממשיך אפילו עם ה-VAR. שערים פסולים מאושרים, עבירות מסוימות הן לפעמים פנדל ולפעמים לא. הכדורגל ימשיך להיות מקושר לטעויות ואני לא חושב שזה יפתור את זה".

    ריקרדו גארקה מאמן נבחרת פרו. רויטרס
    לא מחסידי ה-VAR. ריקרדו גארקה/רויטרס

    טריוויה

    * שתי הנבחרות נפגשו בעבר רק פעם אחת, כאשר פרו הגיעה לפארק דה פראנס באפריל 1982 וניצחה 0:1 משער של חואן קרלוס אובליטאס.

    * הנבחרת הדרום אמריקאית האחרונה שניצחה את צרפת במסגרת הגביע העולמי הייתה ארגנטינה ב-1978. מאז, צרפת לא הפסידה בשבעה משחקים (שלושה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו) ושלושה מארבעת המפגשים האחרונים הסתיימו ב-0:0.

    * המעידה במשחק מול דנמרק הבהירה: פרו, שחזרה למונדיאל לראשונה אחרי 36 שנה, ללא ניצחון בשבעת המונדיאלים האחרונים.

    * הניצחון האחרון: 1:4 על איראן בשלב הבתים ב-1978. השער האחרון שהבקיעה פרו במונדיאלים היה בתבוסה 4:1 לפולין ב-1982.

    * אנטואן גריזמן מעורב ישירות בתשעה מתוך 13 השערים האחרונים של צרפת במונדיאל וביורו - שבעה שערים ושני בישולים.

    * הוגו לוריס יערוך את הופעתו ה-100 בשערה של נבחרת צרפת. הוא יהיה הכדורגלן השביעי שמגיע ל-100 משחקים בינלאומיים במדי הטריקולור ורחוק עדיין מהשיא של ליליאן תוראם (142) אבל קרוב למאמנו דידייה דשאן (103). הוא השוער עם הכי הרבה הופעות וגם השיאן מבין הקפטנים (75 הופעות עם הסרט על היד).

    הרכבי הקבוצות

    שופט: מוחמד עבדאללה חסן מוחמד (איחוד האמירויות)
    אצטדיון: האצטדיון המרכזי (יקטרינבורג)
    קהל: 32789

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      4
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully