וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולומביה מזועזעת: איום רצח נגד קרלוס סאנצ'ס, "טראומת אסקובר חוזרת"

משטרת קולומביה חוקרת: אדם צייץ "אני מציע חלום" עם התמונות של קרלוס סאנצ'ס ואנדרס אסקובר, אחרי ההרחקה והפנדל במשחק הפתיחה. סאנצ'ס מתעקש: "הנבחרת מאוחדת. מעדנו, אבל מצבנו טוב"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

קולומביה פתחה אתמול (שלישי) בצורה רעה את המונדיאל, כשהפסידה 2:1 לנבחרת יפן במשחק הפתיחה שלה בטורניר, אבל לא פחות מההפסד, במדינה שבה ועלתה הטראומה הכואבת מהעבר. מיד עם פתיחת המשחק, בדקה השלישית, הורחק קרלוס סאנצ'ס, שנגע בידו, גרם לפנדל, והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. יפן עלתה ליתרון מהיר, קולומביה אומנם השוותה, אבל בסופו של דבר הנבחרת הדרום אמריקאית לא עמדה באתגר, קרסה ונכנעה לעדיפות היפנית.

עוד בנושא
אכזבה לקולומביאנים בפתיחה: יפן ניצחה 1:2 את קולומביה
הכוכב הקולמביאני נשדד, אוהדי סנגל ויפן ריגשו את העולם
ישראל מתלוננת על הדימוי שלה בעולם? הקולומביאנים מוכיחים שיכול להיות הרבה יותר גרוע

הציוץ המדובר

צילום מסך של ציוץ בטוויטר שמשווה בין אנדרס אסקובר לבין קרלוס סאנצ'ס נבחרת קולומביה. אתר רשמי
הציוץ שזעזע, החשבון שנסגר/אתר רשמי

כמובן היה מי שהאשים בקולומביה את סאנצ'ס בהפסד, ובטוויטר הופיע ציוץ שזעזע את המדינה, עם תמונה של סאנצ'ס לצד אנדרס אסקובר, השחקן שנרצח אחרי הטעות שלו במונדיאל ב-1994. מדובר בטראומה קולומביאנית, עם תזכורת לימים אפלים ומלאי אלימות במדינה, לאחר שאסקובר נרצח בעקבות שער עצמי שכבש בהפסד של קולומביה.

מיד אחרי המשחק הופיע בטוויטר ציוץ שקרא "אני מציע חלום", עם תמונה של סאנצ'ס לצד אסקובר. הציוץ, כאמור, זעזע רבים, שהתלוננו להנהלת טוויטר, וכמובן הציוץ נמחק, החשבון נסגר לעת עתה, אבל מתברר כי משטרת קולומביה אף חוקרת ומנסה לאתר את האדם שאיים. "טראומת אסקובר חוזרת", נכתב בתקשורת הקולומביאנית.

הנבחרת עצמה נשארת מאוחדת ואופטימית לקראת ההמשך. "הפסדנו, אבל אנחנו עכשיו חייבים לנצח את המשחק הבא כדי להמשיך לחלום", אמר סאנצ'ס עצמו אחרי המשחק, "עדיין יש לנו את אותו החלום שהיה לנו כשהגענו לכאן. מעדנו, אבל הקבוצה עדיין בסדר, עדיין יש לנו את אותו סיכוי להתקדם בטורניר".

שחקן נבחרת קולומביה קרלוס סאנצ'ס סופג כרטיס אדום. רויטרס
בהלם. סאנצ'ס מורחק/רויטרס
שחקני נבחרת קולומביה חאמס רודריגס, חואן קינטרו. רויטרס
לא רוצה לדבר הרבה. חאמס/רויטרס

המאמן חוסה פקרמן, שספג ביקורת בתקשורת המקומית על חוסר התפקוד של הנבחרת בעיקר במחצית השנייה המאכזבת, אמר: "הדבר החיובי הוא שעדיין אפשר היה לראות את הנבחרת מצליחה להתאושש מהפיגור ומתעלה על עצמה, על אף שאיבדנו את אחד השחקנים הכי חשובים שלנו, זו הייתה תגובה טובה".

סאנצ'ס אמר שאף אחד משחקני הנבחרת לא אמר לו כלום, וציין ש"הנבחרת מאוחדת". פלקאו אמר ש"מה שחשוב זה שנותרו לנו עוד שני משחקים, ששניהם משחקי גמר עבורנו". חאמס רודריגס אמר: "אחרים יכולים לדבר, אנחנו צריכים לעבוד".

קרלוס סאנצ'ס בסיום המשחק

וגם: קרלוס ולדראמה ואשתו חולקים אותה תסרוקת

קרלוס ולדראמה ואשתו ביציע. צילום מסך, אתר רשמי
אין מילים. הזוג ולדראמה/אתר רשמי, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully