וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת חריפה במצרים: "קרובי משפחה הסתובבו במחנה כאילו זה קרקס"

אכזבה עצומה אחרי ההפסד 3:1 לרוסיה שניפץ את חלום העלייה לשמינית הגמר, ביקורת על ההתאחדות. על קופר: "הרג לנו את התקווה". וגם: האם ייתכן שסלאח, שזוכה לתמיכה, לא היה כשיר?

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

אכזבה עצומה במצרים בעקבות ההפסד אמש (שלישי) 3:1 לרוסיה שככל הנראה ניפץ את חלום העלייה לשמינית הגמר של נבחרת הפרעונים. מירב הביקורות הולכות לכיוון המאמן הקטור קופר ואנשי ההתאחדות. לטענת מספר אנשי תקשורת, ההתאחדות איפשרה לקרובי משפחה וחברים של השחקנים להסתובב במחנה ובמלון של הנבחרת, והדבר גרם לכך שהשחקנים לא היו מפוקסים ולא התאמנו בצורה רצינית.

אחד מאנשי התקשורת, אחמד חסן, דיבר על כך ואמר: "זאת פשוט בדיחה. באף נבחרת אחרת זה לא קורה. קרובי משפחה וחברים מסתובבים במלון ובמחנה כאילו זה קרקס. צריך רק לראות איך הם חגגו כמו מטורפים את השער של סלאח. הם לא מבינים כדורגל בכלל, הם לא הבינו שהשער הזה הוא שער עצוב. כל כך חבל שככה מסתיים המונדיאל שלנו. אני באמת האמנתי בסגל הזה, הוא מוכשר, אבל הוא קרס בגלל דברים שלא קשורים בכדורגל".

עוד בנושא:

תשאלו את סרגיי: יוסיפוביץ על עלייה רוסית ראשונה מאז 1986
טראש טוק: אוהדי יפן וסנגל ניקו וריגשו את העולם, הכוכב הקולומביאני נשדד
פנדלים, עצמיים וחופשיות: מספרי הסיבוב הראשון בגביע העולמי

שחקן נבחרת מצרים, מוחמד סלאח. רויטרס
לא מאשימים אותו. מוחמד סלאח המאוכזב/רויטרס

איש התקשורת המשיך לבקר ותקף גם את המאמן הקטור קופר ואת הסגנון ההגנתי לטענתו: "לא חיכינו 28 שנה בשביל הדבר הזה, הקטור קופר הרג לנו את התקווה עם הסגנון ההגנתי שלו. הוא גרם לנו לשנוא את הנבחרת שלנו. זה לא משנה מה יקרה במשחק האחרון נגד ערב הסעודית, קיבלנו בית שיכולנו לעלות ממנו וזה ייזכר, בעיניי, כקמפיין מביך. הדבר הראשון שצריך לקרות הוא לפטר את הקטור קופר".

מי שזכה לתמיכה הוא מוחמד סלאח, שכבש את השער הראשון של מצרים בקמפיין הנוכחי והרביעי של הפרעונים בהיסטוריה. "אי אפשר להאשים אותו, לדעתי הוא בכלל עדיין פצוע", אמר חסן, שהמשיך: "צריך להעריך את מה שהוא נותן בשביל הנבחרת. הכישלון הזה לא קשור אליו, וגם לא לשאר השחקנים. הוא אך ורק של המאמן ואנשי ההתאחדות". בנוסף, נראה שסלאח חשש אתמול מקרבות מגע ובאתר "יאללה-קורא" הנחשב אף דיווחו על כך שייתכן ועלה למשחק שאינו כשיר מבחינה גופנית.

השוער הוותיק עיסאם אל-חדארי אמנם לא שיחק בשני ההפסדים של מצרים בטורניר אך ביקש להתנצל בפני העם על היכולת. "לעם המצרי מגיעה התנצלות על היכולת שלנו", אמר אל-חדארי והמשיך: "אין שחקן שלא רוצה לנצח משחק חשוב ולהעפיל לשלב הבא במונדיאל. וזה פשוט לא הלך לנו. רצינו לשמח את העם בהופעה ראשונה בגביע העולמי לאחר 28 שנה ועכשיו צריך להתנצל על כך שזה לא קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully