וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: עלייה עצומה בשימוש בטינדר ברוסיה בזמן הגביע העולמי

המספרים מראים: אפליקציית הדייטים משתוללת במונדיאל. וגם: אוהדים של נבחרות יפן וסנגל ריגשו את העולם, קולומביה המומה מהכוכב שנשדד במוסקבה, שחקן איסלנד חושש "להתחרפן", אוהדת פרו מבטיחה להתפשט

עריכת וידאו: מתן חדד

עלייה חדשה בשימוש בטינדר ברוסיה

נתונים חדשים פורסמו על השימוש באפליקציית הדייטים טינדר. "מוסקבה טיימס" מדווח נתונים מארבע חברות הסלולר שפועלות ברוסיה. אחת מהן, MTS, מדווחת שהשימוש בטינדר עלה פי 11 ליד אצטדיונים ואזורי פאן-זון במוסקבה, סנט פטרסבורג וסראנסק, בהשוואה למה שהיה לפני המונדיאל. חברה אחרת טוענת לעלייה של 350 אחוז. חברות המובייל מדווחות שהשימוש בטינדר היה יותר מאחוז אחד מכל הטראפיק ברוסיה במהלך יום הפתיחה של הטורניר, במשחק של רוסיה נגד ערב הסעודית. על פי ההערכה, כמות גדולה של נשים רוסיות משתמשות באפליקציה על מנת לחפש גברים לא רוסים, אך לפחות על פי ההגדרות, מדובר בחיפוש אחר "קשר חברי" ולא רומנטי. כזכור, ממשלת רוסיה הזהירה נשים מקומיות מיצירת קשר עם זרים.

אוהדת נבחרת רוסיה. רויטרס
מחפשות קשר חברי. אוהדת רוסיה במונדיאל/רויטרס

אוהדי יפן וסנגל מנקים את היציעים

אוהדי נבחרת יפן נשארו אתמול (שלישי) באצטדיון וניקו אחריהם את הלכלוך והזבל מהיציעים בסיום משחק הניצחון של הנבחרת 1:2 על קולומביה. בזמן שאוהדים של נבחרות אחרות חוגגים בשתיית אלכוהול והתפרצויות שמחה, חלק מאוהדי הנבחרת היפנית נשארו באצטדיון דקות ארוכות, ואספו לתוך שקיות זבל ענקיות את כל האשפה שהצטברה בין היציעים. כזכור, אוהדי נבחרת יפן עשו בדיוק אותו דבר גם במונדיאל הקודם, בברזיל 2014.

אחר כך התברר שהיפנים לא לבד: גם אוהדי סנגל עשו מחווה זהה, וגם רבים מהם נשארו דקות ארוכות אחרי הניצחון שלהם 1:2 על פולין על מנת לעזור בניקיון האצטדיון. כמובן שהמחווה הזו, של הסנגלים ושל היפנים, זכתה לשבחים רבים ברשתות החברתיות מאוהדי כדורגל בכל רחבי העולם.

עוד בנושא
מה קורה שם? המספרים המעניינים באמת של הסיבוב הראשון במונדיאל
זעם על חברה שיצרה תחתונים רוטטים שירגשו נשים שצופות במונדיאל
אזרחיות רוסיה נקראו רשמית להימנע מסקס עם תיירים במונדיאל

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הלם בקולומביה: הכוכב שנשדד במוסקבה

אלמונים גנבו תכשיטים וכסף בשווי כולל של כ-50 מיליון רובל (כ-787 אלף דולר) מחדרו של הזמר הקולומביאני מאלומה בבית מלון יוקרתי במוסקבה. מאלומה הגיע לבירה הרוסית כדי לצפות במשחקי המונדיאל. על פי מקור המקורב לחקירה, אדם שהתחזה למקורבו של הזמר קיבל בלובי של המלון מפתחות לחדרו של הזמר ולאחר השוד נמלט במהירות מהמקום. משטרת רוסיה פתחה תיק פלילי בגין "גניבה" ומן המשטרה נמסר כי החקירה נמשכת. מאלומה עצמו יצא זמן קצר לאחר השוד לסראנסק של צפה בהפסד המפתיע למדי של קולומביה ליפן.

מאלומה (חואן לואיס לונדוניו אריאס) בן ה-24 הוא זמר וכותב שירים קולומביאני שמתמחה בסוג הפופ הלטיני. הוא הוציא עד היום שלושה אלבומי אולפן ובין להיטיו נמנים "Chantaje" עם שאקירה, "El Perdedor", "Felices los 4", "Sin Contrato" ו-"Corazón".

טוב זה פשוט נפלא

החטא ועונשו

במתחם צפייה של המונדיאל באנטוורפן שבבלגיה פרצה קטטה בין אוהדים של נבחרת פולין לנבחרת סנגל. אוהד פולני שהשתתף בקטטה סיפר: "הסנגלים הטיפשים התנפלו עלינו אך שלנו אותם לבית חולים".

שחקן איסלנד בלחץ: היתושים יחרפנו אותי

שחקן נבחרת איסלנד בירקיר סברסון מקווה מאוד שהיתושים ייעלמו מהמגרש בוולגוגראד לפני המשחק של איסלנד מול ניגריה. כזכור, במהלך המשחק של אנגליה מול טוניסיה השחקנים התלוננו על יתושים ויבחושים שהפריעו להם, וזאת בעקבות העובדה שסמוך לעיר יש נהר וביצות שבעונת הקיץ מביאים לעיר כמות גדולה של חרקים. "אני קצת מודאג מהיתושים", אמר השחקן האיסלנדי, "ראיתי שלכמה מהשחקנים זה נכנס לפה, ואם זה יקרה לי - אני אתחרפן על המגרש. אני מקווה שיש לנו מספיק ספריי כדי להימנע מזה".

בר באנגליה מסתלבט על המדינות השכנות

אחרי עוד ניצחון, קמפיין "שפם התקווה" צובר תאוצה

הקמפיין רשת תחת השם "שפם התקווה", במסגרתו קרא מגיש טלוויזיה ידוע לאזרחי המדינה לגדל שפם על מנת להביע תמיכה במאמן הנבחרת סטניסלב צ'רצ'סוב, רק הולך ומתגבר.

אוהדת פרו מבטיחה להתפשט אם הנבחרת שלה אם תבקיע שער

האוהדת המושבעת של נבחרת פרו, שכתבה לכינוי "בת הזוג של הקבוצה", טסה ללוות את הקבוצה במשחקי המונדיאל ומבטיחה להוריד חולצה אם זו תבקיע גול במשחקים הקרובים נגד צרפת ואוסטרליה.

אוהדת פרו מבטיחה להתפשט. GettyImages
אוהדת מושבעת/GettyImages

אוהדים אנגלים שרים שירי עידוד נאציים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully