וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעסק עם האישה הלא נכונה: אוהד פוטבול ניסה להרשים והובך בגדול

29.6.2018 / 0:07

אוהד של פילדלפיה סול מה-NHL החליט לנצל את "מצלמת השרירים" שעברה בקהל כדי להציג לראווה את מה שחשב שעומד להרשים את כולם. להנאת יושבי האצטדיון המשועשעים, ציפתה לו הפתעה מביכה

Flex Cam

אירועי ספורט בארצות הברית הם פעמים רבות הזדמנות לא רעה עבור האוהדים לתפוס כמה שניות של תהילה מול המצלמות, ואם יש להם מזל הם אפילו הופכים לסרטון ויראלי לשבוע-שבועיים. זה בדיוק מה שקרה לאוהד פילדלפיה סול מה-AFL (ליגת הפוטבול האמריקאית), אבל ממש לא כמו שהוא תכנן.

עוד ב"אסור לפספס"

התייר הטיפש בעולם ניסה ללטף אריה - וזה נגמר רע מאוד
האם זו ארוחת הבוקר הגרועה בעולם? לא תאמינו כמה הוא שילם עליה

שרירנית משפילה גבר בקהל. אתר רשמי
אפילו השדר צחק עליו/אתר רשמי

במהלך ההפסקות במשחקיים שנערכים בליגה, וגם ב-NBA (ליגת הכדורסל), MLB (בייסבול) ו-NHL (הוקי קרח), מעסיקות הקבוצות את האוהדים עם שלל פעילויות כמו הופעות שונות או חידונים, אבל כולם מחכים למצלמות. לפעמים זו "מצלמת נשיקות", שמכריחה את הנלכדים בה להתנשק בין אם הם רוצים או לא ולעיתים זו "מצלמת הריקודים" שתרמה לאורך השנים כמה קטעים משעשעים מאוד, אבל הפעם אנחנו מדברים על "מצלמת השרירים".

במהלך אחת ההפסקות במשחק בפילדלפיה הוכרזה "מצלמת השרירים", ואחד האוהדים ניצל את ההזדמנות כדי להתרברב בשרירים שלו. לצערו (ולהנאת שאר יושבי האצטדיון והצופים) העניינים קיבלו תפנית חדה מאוד עבורו, כאשר אישה שישבה מאחוריו נעמדה וגרמה לשרירים שלו להיראות, איך לומר? לא משהו. בסרטון ניתן לשמוע את צחוקם של האנשים בקהל על חשבונו של האוהד המובך, וגם שדר המשחק זיהה את ההתרחשות ואמר: "וואו, וואו, וואו, מה זה? אלוהים אדירים! הולי מולי! בנאדם, קטלו אותך, אחי".

עוד באותו נושא

הנקמה המושלמת והמביישת בבן הזוג שלא הסכים להתנשק בציבור

לכתבה המלאה

צפו בקטע המשעשע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully