וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראן - ספרד: דני קרבחאל עשוי לחזור, היירו: "דה חאה יפתח"

המגן התאושש מהפציעה שספג בגמר האלופות ועשוי לפתוח במקום נאצ'ו (21:00, כאן11). דה חאה ימשיך בין הקורות למרות ההשמצות, המאמן: "הוא בין שלושת השוערים הטובים בעולם". איראן מפנטזת על ניצחון היסטורי על יריבה אירופית

מחזור 2הסתיים20/06/2018
ספרד
    0
    • (54) קוסטה
    איראן
    עריכת וידאו: מתן חדד

    איראן

    האיראנים אספו את כל שלוש הנקודות מול מרוקו עם הרבה מזל, אבל אין ספק שהניצחון נתן להם זריקת ביטחון נדרשת לקראת הקרב המאתגר הרבה יותר מול ספרד. סרדאר אזמון, "מסי האיראני" (ולא מדובר בכפיל שמשגע את רוסיה) מקבל הזדמנות להראות את הפוטנציאל שלו מול נבחרת גדולה באמת, בעוד סמאן קודוס עשוי לפתוח אחרי שנכנס כמחליף מול מרוקו.

    דני קרבחאל, נבחרת ספרד. AP
    חוזר ישירות להרכב? קרבחאל/AP

    ספרד

    אחרי שפרננדו היירו הסיר את סימני השאלה בנוגע לאפשרות שדויד דה חאה יוחלף בין הקורות בעקבות הטעות ב-3:3 מול פורטוגל, נותרה סוגיה אחת פתוחה עבור ספרד: האם דני קרבחאל ישותף, ואם כן, האם יקבל מקום ב-11 של פרננדו היירו. מגן ריאל מדריד שנפצע בגמר ליגת האלופות עורך אימונים מלאים ועל פי התקשורת הספרדית כשיר "ב-100 אחוז", אולם לא ברור אם היירו יחליט לסכן אותו במשחק קל יחסית. כך או כך, נראה שכעת הסיכויים הגבוהים יותר הם שנאצ'ו, שכבש שער נפלא מול פורטוגל, יפתח שוב בתור מגן שמאלי. שינוי נוסף שבא בחשבון הוא לפתוח בקישור עם סאול במקום קוקה.

    אנדרס אינייסטה אמר לקראת המשחק: "הנבחרת שלנו מאוחדת מאוד. רוב השחקנים פה מכירים אחד את השני תקופה ארוכה. יש לנו ביטחון במה שאנחנו עושים. אנחנו מסוגלים להמשיך הלאה בטורניר הזה ואם ננצח מחר נהיה בעמדה טובה מאוד בבית".

    פרננדו היירו התייחס לשמועות על כך שדויד דה חאה ישלם את המחיר על הגול שספג מרונאלדו במשחק הראשון ויסופסל: "דה חאה ישחק מחר. יש לנו ביטחון מלא בו. הוא אחד משלושת השוערים הטובים בעולם".

    sheen-shitof

    בדקו התאמה לטיפול

    פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

    בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
    דויד דה חאה, שוער נבחרת ספרד. רויטרס
    מקבל אמון, למרות הכל. דה חאה/רויטרס

    טריוויה

    * זהו המפגש הרשמי הראשון בין ספרד לאיראן.

    * איראן מעולם לא ניצחה יריבה אירופית בגביע העולם ומאזנה עומד על חמישה הפסדים ותיקו.

    * ספרד הודחה בשלב הבתים של גביע העולם פעמיים מתוך שלושת הפעמים האחרונות שבהן פתחה את הטורניר ללא ניצחון. סימן לבאות?

    * דייגו קוסטה כבש שמונה שערים בשמונת המשחקים האחרונים בהם פתח בהרכב ספרד. עכשיו הוא רוצה לשפר את המאזן הנפלא מול ההגנה החלשה של איראן.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אנדרס קוניה (אורוגוואי)
    אצטדיון: קאזאן ארנה (קאזאן)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully