וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינס: "לא הפכנו לפייבוריטים". דריס מרטנס: "היה קשה לרוץ מרוב התרגשות"

מאמן בלגיה ניסה לצנן את ההתלהבות אחרי הניצחון 0:3 על פנמה במשחק הפתיחה של המונדיאל: "הצלחנו להעלות את הרמה שלנו במחצית השנייה". כובש השער הראשון סיפר על התחושות שליוו אותו

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן

אחרי המפלה של הקבוצות הגדולות במשחקי הפתיחה, בלגיה דווקא עמדה במשימה והביסה 0:3 את נבחרת פנמה לה זו הייתה הופעת בכורה בגביע העולמי. זה לא היה פשוט כלל, המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה מאופסת וחלק מהאוהדים הבלגים החלו לאבד סבלנות ביציעים. אלא שבמחצית השנייה דריס מרטנס (47) ורומלו לוקאקו (69, 75)נכנסו לפעולה והעניקו לנבחרת אירופית את הניצחון.


עוד בנושא
מונדיאל 2018: בלגיה התקשתה אך ניצחה 0:3 את פנמה
בסיוע שופטי הווידאו: שבדיה ניצחה 0:1 את דרום קוריאה
נוסטלגיה היא לא מה שהייתה פעם: המדור של אורן נהרי במונדיאל על הקריסה של אנגליה

מאמן נבחרת בלגיה רוברטו מרטינס. רויטרס
פתיחה מוצלחת. רוברטו מרטינס/רויטרס

תגובות

מאמן בלגיה רוברטו מרטינס נשמע מרוצה לאחר המשחק הראשון אותו הדריך במונדיאל ואמר: "ניצחון ראשון בגביע העולמי הוא תמיד מיוחד. הצלחנו להעלות את הרמה שלנו במחצית השנייה תודות ליכולת של לוקאקו, מרטנס ודה בראונה. ידענו שאנחנו חייבים לשמור על רוגע כי פנמה היא קבוצה מאורגנת. עכשיו אנחנו יכולים להתכונן בשקט למשחק הבא. הניצחון הזה הזה לא הפך אותנו ליותר פייבוריטים. הדרך עוד ארוכה וכל משחק הוא שונה כך שצריך לשמור על ריכוז. אנחנו אמורים ליהנות ממה שהולך כאן. עכשיו כל המחשבות נתונות למשחק הבא מול טוניסיה".

כובש השער הראשון דריס מרטנס הוסיף: "זה היה המשחק הראשון בטורניר וחיכינו לו זמן רב. זה היה כל כך מרגש שבהתחלה היה קשה לרוץ והיה קשה לעשות את כל הדברים שאתה רוצה לעשות. למזלנו ניצחנו את המשחק הזה".

מאמן נבחרת פנמה הרנן דריו גומס: "היו כאלו שחשבו שנפסיד בהפרש של שבעה שערים, אבל הפסדנו רק 3:0. זה הגביע העולמי החמישי שלי, אבל התרגשתי כמו בראשון. הכול היה נפלא - השחקנים שלנו, הקהל, האווירה. הייתה הצגה נפלאה והיינו שותפים לה. אי אפשר לברך את השחקנים על הפסד, אבל אמרתי להם שהם הוכיחו שהם ראויים להיות במעמד. זה אתגר גופני עבורינו להתחרות עם יריבות מאירופה, אנחנו לא יכולים לעמוד בקצב שלהם במשך 90 דקות".

דריס מרטנס נבחרת בלגיה. רויטרס
צלח את המבחן הראשון ברוסיה. מרטנס/רויטרס

מספרים

* בלגיה בלתי מנוצחת ב-20 משחקיה האחרונים. ההפסד האחרון: 2:0 לספרד במשחק ידידות בספטמבר 2016, בבכורה של רוברטו מרטינס על הקווים. המאזן של הבלגים במשחקים אלו: 15 ניצחונות וחמש תוצאות תיקו.

* רומלו לוקאקו כבש 15 שערים ב-10 המשחקים האחרונים של הנבחרת. בסך הכול הוא כבש 38 שערים ב-70 משחקים עבור הבלגים - מלך שערי הנבחרת בכל הזמנים.

* בלגיה לא מנוצחת במשחקי פתיחה של מונדיאל מאז מקסיקו 1986, אז הפסידה 2:1 לנבחרת המארחת.

* פנמה עדיין ללא ניצחון במפגשים מול נבחרות אירופאיות (שישה הפסדים, ארבע תוצאות תיקו).

* דריס מרטנס ורומלו לוקאקו הפכו לשני השחקנים הבלגים הראשונים שכובשים בשני מונדיאלים ברציפות (2014, 2018) מאז מרק וילמוטס שכבש בטורנירים של 1998 ו-2002.

* במחצית הראשונה של המשחק רומלו לוקאקו נגע בכדור רק שבע פעמים, הכי מעט מבין כל השחקנים על המגרש. במחצית השנייה הוא כבר להט.

* הרנן דריו גומס מדריך נבחרת שלישית בגביע העולמי. הוא עשה את זה עם קולומביה ב-1998, אקוודור ב-2002 וכעת עם פנמה. בשני המקרים הקודמים השיג שלוש נקודות ולא עבר את שלב הבתים. האם זה יהיה המקרה גם הפעם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully