וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברזיל תוקפים את ניימאר: "אנוכי, אסון גדול, בגללו לא ניצחנו"

התקשורת הברזילאית יצאה נגד הכוכב שאכזב ב-1:1 מול שוויץ: "היה צריך להחליף אותו, ניסה לנצח לבד והרס". זה אליאס: "שכח איך משחקים כקבוצה". וגם: ברשת יורדים על התסרוקת של ניימאר

עריכה: ניר חן

התקשורת הברזילאית תקפה הבוקר (שני) את ניימאר, אחרי ההופעה המאכזבת של כוכב נבחרת ברזיל ב-1:1 עם שוויץ במשחק הפתיחה. בדומה לחבריו, כוכב פריס סן ז'רמן היה חלש והתקשה לעשות הרבה מעבר לסחיטת עבירות.

הפרשנים לא ריחמו על הכוכב הגדול, אף שזה רק חזר לאחרונה מפציעה. "הוא היה אנוכי על כר הדשא ובגלל זה סחט כל כך הרבה עבירות", אמר שחקן העבר זה אליאס. "הבעיה היתה ששכח כיצד כקבוצה ופשוט שמר את הכדור לעצמו".

שחקן עבר נוסף, זה רוברטו, משוכנע שניימאר צריך לעבור קבוצה כדי להטביע חותם: "כדי להפוך לשחקן הכי טוב בעולם, ניימאר צריך לשחק במועדון יותר בולט, כמו ריאל מדריד ובאיירן מינכן. פריס סן ז'רמן הוא מועדון נהדר, אבל הליגה הצרפתית לא מפורסמת כמו הליגה האנגלית, הספרדית או הגרמנית".

עוד בנושא:

ניימאר קיבל טיפול מיוחד, טיטה: "ההתרגשות פגעה בנו בצורה קשה"
קצפת בלי עוגה: נבחרת ברזיל לא היתה יעילה במשחק הפתיחה שלה במונדיאל
מונדיאל 2018: ברזיל סיימה רק ב-1:1 מול שוויץ במשחק הפתיחה

שחקן נבחרת ברזיל, ניימאר. רויטרס
חוטף מכל הכיוונים. ניימאר/רויטרס

"ניימאר היה אסון גדול", תקף פרשן ESPN ברזיל ארנלדו ריביירו. "הוא לא סיפק משחק ראוי וצריך היה להחליף אותו. לברזיל יש נבחרת טובה כדי להיחלץ מצרות, אבל ניימאר התעקש לנסות לנצח לבד והרס הכל. יש לו את התירוץ של הניתוח שעבר לאחרונה, אבל הוא לא סיפק קבלות. מוטב היה אם דוגלאס קוסטה היה משחק במקומו, לא ברור לי מדוע לא שותף".

וזה לא נגמר. טיאגו נוגיירה מ"O טומפו" הוסיף: "ניימאר שיחק רע מאוד בהתחשב בציפיות ממנו, הוא הסיבה העיקרית לכך שברזיל לא ניצחה את שוויץ".

את המשחק אמש עזב ניימאר עם צליעה ברגלו הימנית - זכר לעשר העבירות שסחט, אך טען בפני כלי התקשורת שהקיפו אותו: "אני בסדר, לא צריך לדאוג".

עוד באותו נושא

קצפת בלי עוגה: נבחרת ברזיל לא היתה יעילה במשחק הפתיחה שלה במונדיאל

לכתבה המלאה

אם היכולת המאכזבת לא הספיקה, ברשת ירדו גם על התספורת של ניימאר:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully