וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולומביה - יפן: פקרמן לא בטוח לגבי חאמס: "מחכים לבדיקה מכרעת"

הקפטרוס מחממים מנועים לקראת המשחק הראשון בבית ח' (שלישי, 15:00, כאן11), המאמן מחכה לכוכב שלו: "זה תלוי בו". היפנים המומים מרעידת האדמה: "קרובי משפחה של שחקנים באזור האסון"

מחזור 1הסתיים19/06/2018
קולומביה
  • פאניגואה (39)
2:1
  • (6, פנדל) קגאווה
  • (73) אוסאקו
יפן
צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

קולומביה

בימים האחרונים עסקו במחנה הקולומביאני בעיקר בהכשרתו של חאמס רודריגס, שסבל מכאבים בשריר הירך האחורי. הספק עדיין נותר בעינו, אם כי ההערכות בקולומביה הן שמלך השערים של המונדיאל הקודם צפוי להיות כשיר ולנווט את החלק הקדמי של הקפטרוס. רדאמל פלקאו יפתח בחוד במה שתהיה הופעת הבכורה שלו במונדיאל וחוסה פקרמן מקווה שווילמאר באריוס הפנטסטי יהיה כשיר ב-100 אחוז ויוכל לפתוח במרכז המגרש.

חוסה פקרמן התייחס במסיבת העיתונאים למצבו של חאמס ואמר: "נחכה מחר לבדיקה האחרונה שלו, הכול תלוי בו. אני עדיין לא בטוח אם יפתח. השארנו את המפגש הקודם מול יפן בעבר, אנחנו מצפים למשחק קשה מול יריבה עם הרבה שחקנים טובים".

חוסה פקרמן מאמן נבחרת קולומביה. רויטרס
ממתין לחאמס. חוסה פקרמן/רויטרס

יפן

יפן סיימה את ההכנות שלה למונדיאל עם 2:4 על פרגוואי - ניצחון שנתן לה הרבה חמצן ותקווה אחרי כמה הופעות רעות במיוחד במשחק ההכנה. הסמוראים מציגים סגל מלא ניסיון ומקווים שזה מה שיעשה עבורם את ההבדל בבית ח'. קייסוקה הונדה, שינג'י קגאווה ושינג'י אוקזאקי - לכל אחד מהם יותר מ-90 הופעות בינלאומיות - צפויים לפתוח בחלק הקדמי.

הקפטן מקוטו האסבה התייחס לרעידת האדמה ביפן ואמר: "אני רוצה לשלוח תנחומים למשפחות. יש שחקנים שקרובי משפחה שלהם חיים באזור האסון, הם מאוד מודאגים וחוששים שנפגעו. ננסה להביא כבוד על המגרש, מצפה לנו מפגש עם יריבה איכותית שרצה יחד כבר כמה שנים עם המאמן שלה". המאמן אקירה נישינו הוסיף: "אני חושש בפן הפסיכולוגי, הדאגה של השחקנים למשפחות משפיעה בצורה שלילית. זה מצב רגיש והשחקנים נראו עייפים בבוקר, אני מניח שזה קשור למה שקרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מקוטו האסבה קפטן נבחרת יפן במסיבת עיתונאים. רויטרס
מונדיאל שלישי שלו. מקוטו האסבה/רויטרס

טריוויה

* קולומביה ויפן נפגשו שלוש פעמים בעבר. המאזן: שני ניצחונות לקולומביה ותיקו אחד.

* אף אחד מ-18 המשחקים של קולומביה בגביע העולמי לא הסתיים ב-0:0. רק ארה"ב (33) ואוסטריה (29) שיחקו יותר משחקים במונדיאל בלי לסיים התמודדות ללא שערים.

* בעוד רדאמל פקלאו הבקיע רק שני שערים בקמפיין מוקדמות המונדיאל, חאמס רודריגס סיים כמלך השערים של קולומביה עם שישה כיבושים.

* שינג'י אוקזאקי, קייסוקה הונדה, מקוטו האסבה ויוטו נגאטומו מופיעים במונדיאל השלישי שלהם.

הרכבי הקבוצות

שופט: דאמיר סקומינה (סלובניה)
אצטדיון: מורדוביה ארנה (סרנסק)
קהל: 40842

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully