וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשת יורדים על ליאונל מסי, מוריניו: "גם לסופרמן יש רגשות"

הפרעוש לא נותר נקי אחרי החמצת הפנדל והמשחק החלש מול איסלנד. מנג'ר יונייטד: "זה השפיע עליו". מראדונה נותן גב: "ב-1990 הפסדתי את המשחק הראשון, ובכל זאת הגענו לגמר"

עריכת וידאו: שניר דבוש

גם הבוקר (ראשון) ממשיכים לעסוק בעולם הכדורגל מהתוצאה המפתיעה ביותר במונדיאל עד כה: הנפילה של נבחרת ארגנטינה, שסיימה ב-1:1 בלבד עם איסלנד. כרגיל, ליאונל מסי הוא זה שעמד במרכז העניינים, עם החמצת פנדל ומשחק מאכזב, ואם זה לא מספיק, הרי שהניצחון של קרואטיה הקשה מאוד על סיכוייה של ארגנטינה לסיים בראש בית ד'. ביום חמישי הבא יפגשו האלביסלסטה את לוקה מודריץ', איבן ראקיטיץ' וחבריהם, במה שעשוי להתברר כקרב ישיר על המקום הראשון.

מי שנתן לנבחרת גב מסוים הוא דייגו מראדונה, שצולם ביציעים מספר פעמים. בסיום, כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "היה יום קשה לארגנטינה, עם הרבה לחץ במשחק הבכורה במונדיאל. אני התחלתי מונדיאל עם הפסד, לא תיקו, זה היה המשחק הראשון שלנו ב-1990, ולמרות הפציעות, למרות הכל, הגענו לגמר. בואו נמשיך לתמוך בנבחרת".

עוד בנושא:

לא ראויה לקהל שלה: נבחרת ארגנטינה עדיין מחפשת את עצמה
מונדיאל 2018: ארגנטינה החלה את דרכה עם 1:1 מאכזב מול איסלנד
מסי: "מרגיש אחראי על התוצאה", אגוארו גונן: "גם הוא אנושי"

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. AP
יתאושש מול הקרואטים? מסי/AP

גם מנג'ר מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו, המשמש כפרשן עבור Russia Today, נדרש לסוגיה ואמר: "כשאתה מחמיץ פנדל במונדיאל, כשהנבחרת שלך זקוקה לשער, כמובן שזה משפיע. מסי מנסה, הוא משחק נגד שחקן הגנה אחד, ואז שניים, ואז שלושה. זה היה לו קשה, אפילו שניסה לבעוט כמה פעמים. אפילו סופרמן, אפילו סופר-שחקנים הם אנושיים, יש להם רגשות, ואני חושב שהחמצת הפנדל השפיעה עליו".

כאמור, עבור ארגנטינה משחק המפתח יהיה זה בעוד שבוע וחצי מול קרואטיה. לוקה מודריץ', למי שתהה, לא חושש. "לארגנטינה יש המון איכויות, אבל הניצחון על ניגריה העניק לו עוד ביטחון ואני משוכנע שנהיה מוכנים. אני מקווה שניקח נקודות, יהיה קשה, נצטרך לשחק על ניצחון". המאמן זלטקו דאליץ' הוסיף: "עם כל הכבוד לארגנטינה, לא נשנה את הסגנון שלנו. יהיה תענוג לשחק מול אחת הטובות בעולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מוכנים לקצת ממים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully