וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה עשויה לשחק נגד ישראל בנובמבר "בכל מקום חוץ מישראל"

בארגנטינה מדווחים על הדיונים בנוגע לפיצוי, "לאן" הודיע: "הכסף לרוכשי הכרטיסים יוחזר בימים הקרובים". שגריר ארגנטינה בפרו: "אם תראו לראשי ההתאחדות שטר, הם יסכימו לשחק גם באושוויץ"

עריכת וידאו:ניר חן

בארגנטינה מדווחים שההצעה לקיים שני משחקי ידידות בין ישראל לאלביסלסטה - אחד בארגנטינה ואחד בישראל - כנראה לא תצא לפועל. כעת נמשכים מגעים על משחק ידידות בין הנבחרות, אבל באתר האינטרנט של העיתון הנפוץ "קלרין" כתבו הלילה ש"מדברים על מפגש בין ארגנטינה לישראל בנובמבר. בכל מקום בעולם, רק לא בישראל".

אחרי שההתאחדות לכדורגל של ארגנטינה הודיעה על ביטול משחק הידידות שתוכנן למחר (שבת) בטדי, החלו מגעים בין החברות שארגנו את ההתמודדות, קומטק הישראלית וטורנאוס הארגנטינאית. מעבר לפיצוי הכספי שהן דורשות מההתאחדות של ארגנטינה, דובר על פיצוי ספורטיבי: קביעה של שני משחקי ידידות, אחד במדינה הדרום אמריקאית והשני בישראל. הלילה כתבו בארגנטינה ש"האפשרות הזו איבדה גובה".

משרד הכרטיסים "לאן" שלח הבוקר הודעה לכל מי שרכש כרטיס למשחק. בהודעה נכתב: "לקוח יקר! משחק הכדורגל בין ישראל וארגנטינה שנקבע לתאריך 9 ביוני 2018 באצטדיון טדי בירושלים בוטל! החזר כספי מלא לרוכשי הכרטיסים יתבצע בימים הקרובים".

עוד בנושא:

"מסי ומסצ'ראנו דרשו בתוקף - בטלו את המשחק"
אמא של אגוארו נבהלה מההפגנות האנטי-ישראליות

שחקן נבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי. GettyImages
לא יגיע לישראל בקרוב. מסי/GettyImages

במחנה הארגנטינאי כבר חזרו מזמן לעסוק בהכנות למונדיאל שייצא לדרך בשבוע הבא, אבל לובשי החליפות עדיין מקבלים ריקושטים מישראל. בכלי תקשורת רבים בדרום אמריקה נכתב ביומיים האחרונים ש"חברת קומטק הישראלית תבקש להרחיק את ארגנטינה מהמונדיאל".

בהתאחדות המקומית גיכחו על העניין והבהירו אמש: "אין שום סעיף בשום תקנון של פיפ"א שאומר שאפשר להטיל סנקציות על נבחרת שלא התייצבה למשחק ידידות". מאוחר יותר, חברת קומטק הוציאה הודעת הכחשה רשמית: "הידיעות הללו מופרכות לחלוטין".

בינתיים בארגנטינה נשמעות גם ביקורות על ביטול המשחק. מרסלו טינלי, בכיר בהתאחדות שנחשב ליריב הגדול של הנשיא קלאודיו טאפיה, טען שההחלטה היא חסרת אחריות ועלולה לגרום נזק דיפלומטי. שגריר ארגנטינה בפרו, חורחה ז'ומה, הגדיל לעשות כשצייץ בטוויטר (ובהמשך מחק את הציוץ): "איזו חוסר אחריות! אם תראו לראשי ההתאחדות שטר, הם יקחו את הנבחרת לשחק גם באושוויץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully