וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה ניצחה 0:2 את קוסטה ריקה במשחק הכנה למונדיאל

מרכוס רשפורד שיחרר פצצה לחיבורים והעלה את נבחרת שלושת האריות ליתרון באלנד רואד (13), דני וולבק הכפיל עם נגיחה מקרוב (76) והשניים סידרו לאנגלים ניצחון נוח שיוסיף ביטחון

שחקן נבחרת אנגליה מרכוס רשפורד חוגג עם חבריו לנבחרת. GettyImages
מבחן מוצלח. שחקני נבחרת אנגליה חוגגים/GettyImages

נבחרת אנגליה לא שיחקה באצטדיון אלנד רואד שבעיר לידס מאז שנת 2002. היא גם מעולם לא ניצחה שם עד הערב (חמישי), בו היא שברה את הנאחס וגברה די בקלילות 0:2 על נבחרת קוסטה ריקה במשחק הכנה למונדיאל שהיה גם האחרון של נבחרת שלושת האריות. מרכוס רשפורד עם פצצה לחיבורים (13) ודני וולבק עם נגיחה מקרוב (76) כבשו את השערים וסידרו לאנגלים מצב רוח טוב לפני היציאה לרוסיה. עם הניצחון הזה הנבחרת המקומית רשמה משחק עשירי רצוף ללא הפסד והיא תקווה להמשיך את הרצף גם בגביע העולמי.

האנגלים שלטו במשחק מתחילתו ובדקה ה-13 עלו ליתרון: מרכוס רשפורד תפס את קיילור נבאס לא מוכן והפציץ גם החיבורים כדי להעלות את המארחים ליתרון עם שער נהדר. קוסטה ריקה לא הראתה יותר מדי רצון לעשות משהו במשחק הזה, ובדקה ה-76 האנגלים הצליחו למצוא את השני אחרי שיתוף פעולה מוצלח בין המחליפים. דלה עלי קיבל את הכדור ברחבה ושם אותו על הראש של דני וולבק שנגח מקרוב לרשת וקבע את תוצאת המשחק - 0:2 נוח לאנגליה, שנוסעת לרוסיה עם הרבה ביטחון.

מהלך המשחק

המשחק טרם החל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully