וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות המצרית הודיעה: סלאח יחלים מפציעתו בעוד כשלושה שבועות

אופטימיות זהירה במחנה הפרעונים לקראת המונדיאל הקרוב אחרי שנודע שחלוצה של ליברפול צפוי להיות כשיר לקראת הטורניר. מצרים תחל את דרכה בבית א' ב-15 ביוני נגד אורוגוואי. מטיף מוסלמי: "אלוהים העניש אותו"

רויטרס

הפרעונים אופטימיים: ההתאחדות מצרית לכדורגל הודיעה היום (רביעי) שכוכבה הגדול של נבחרת מצרים מוחמד סלאח צפוי להחלים מפציעתו בעוד כשלושה שבועות ועשוי להיות כשיר למונדיאל. חלוצה של ליברפול טס לספרד מוקדם יותר השבוע על מנת לעבור טיפול רפואי מהיר שיעזור לו להיות כשיר לטורניר ברוסיה שיתחיל ב-14 ביוני.

כזכור, סלאח נאלץ לעזוב את המגרש ביום שבת האחרון בגמר ליגת האלופות אחרי שנחת לא טוב בעקבות מפגש עם בלם ריאל מדריד סרחיו ראמוס. אחרי שלא יכול היה להמשיך, החלוץ הוחלף על ידי אדם ללאנה וקבוצתו הפסידה בגמר 3:1 לבלאנקוס, שזכו בתואר בפעם השלישית ברציפות וה-13 בסך הכל.

עוד בנושא:

ליאונל מסי: "הגביע העולמי הוא חלום". סמפאולי: "הייתי מעדיף לשחק מול ישראל בברצלונה"
מרגש: קרל איקמה יהיה השחקן ה-24 בסגל ניגריה למונדיאל
יפן ממשיכה לגמגם: הפסידה 2:0 לגאנה במשחק הכנה למונדיאל

מוחמד סלאח נבחרת מצרים. רויטרס
יחזור בזמן? מוחמד סלאח/רויטרס

הדאגה ממצבו של סלאח לא הגיעה רק ממצרים אלא מכל עולם הכדורגל, שרצה לראות את הכוכב מוביל את נבחרתו ברוסיה. הפרעונים הוגרלו לבית א' יחד עם המארחת רוסיה, ערב הסעודית ואורוגוואי, אותה הם יפגשו במשחק הפתיחה שלהם ב-15 ביוני.

על פי המטיף המוסלמי, מובארק אל-בטאלי, סלאח נענש כך ששבר את צום הרמדאן. "אלוהים העניש אותו", כתב בטוויטר. "למרבה הצער, הוא יישא בעול הזה. אני לא חושב שמוסלמים מאמינים שהחיים מנוהלים על ידי סיבה ותוצאה, אבל החיים הם בידי אלוהים, והוא זה שמחליט. אולי הפציעה תהיה לו טובה".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully