וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: קרל איקמה יהיה השחקן ה-24 בסגל ניגריה למונדיאל

שוער וולבס האנגלית נאבק במחלת הסרטן מאז הקיץ הקודם ויקבל חברות של כבוד בסגל של הנשרים למונדיאל. ג'ון אוגו שרד ניפוי נוסף של המאמן גרנוט רוהר וצפוי לצאת לרוסיה

רויטרס

בווידאו: אימון נבחרת ארגנטינה

ההתאחדות לכדורגל של ניגריה הודיעה היום שהשוער קרל איקמה יקבל מקום של כבוד בסגל למונדיאל 2018. איקמה נאבק במחלת הסרטן והוא יהיה הסגל ה-24 בסגל. הוא כמובן לא ירשם בסגל הרשמי (בן 23 השחקנים), אבל עשוי להיות חלק מהמשלחת לטורניר ברוסיה.

איקמה אובחן כחולה בלוקמיה בקיץ האחרון, אחרי בדיקות דם שגרתיות שהוא ערך כחלק מההכנות לעונה החדשה עם וולבס. המאמן גרנוט רוהר, כבר אמר לפני כשבועיים ש"הדבר שהכי מפריע לי לקראת המונדיאל הוא ההיעדרות של קרל".

איקמה בן ה-31 נולד וגדל באנגליה, אבל הוזמן לנבחרת ניגריה בפעם הראשונה ב-2015 ורשם שלוש הופעות במוקדמות המנדיאל. הוא השתייך לוולבס לאורך כל הקריירה, אבל בילה בכמה קבוצות שונות בהשאלה. בשנים 2012-2017 הפך לשוער הראשון של הקבוצה, עד שהמחלה התגלתה.

המאמן רוהר גם הודיע היום על קיצוץ הסגל מ-30 שחקנים ל-26, אחרי שהוא ניפה את השוער דלה אג'יבויה, הבלם סטיבן אזה, הקשר אוצ'ה אגבו והחלוץ ג'וניור לוקוסה. מוזס סיימון סובל מפציעה וכנראה גם יהיה מחוץ לסגל. ג'ון אוגו שנחשב לדמות מאוד אהודה וחיובית בחדר הלבשה, שרד את הניפוי הזה וצפוי לשרוד גם את האחרון.

נבחרת ניגריה תשחק בבית ד' עם ארגנטינה, קרואטיה ואיסלנד.

עוד בנושא:

מסי כבש שלושער, ארגנטינה ניצחה את האיטי 0:4
לא מוכנים: יפן הפסידה לגאנה 2:0 במשחק ידידות

שוער וולבס, קרל איקמה. GettyImages
מחווה נפלאה. איקמה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully