וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוליגנים רוסיים איימו "לגרש ולדקור" אוהדים גאים בגביע העולם

החשש מפני תקריות אלימות במונדיאל עלה בעקבות איומים כלפי אוהדים להט"בים, שהגיבו בהגשת תלונה למשטרה. באנגליה מזהירים את הגברים שלא להחזיק ידיים ברחובות רוסיה מחשש שיזוהו

AP

עולם הכדורגל מתרגש לקאת פתיחתו של מונדאל 2018 בחודש הבא, אבל לציפיה הגדולה מתלווה גם חשש מהתפרעויות אלימות שיעיבו על הטורניר החגיגי ולאחרונה עלתה רמת הדאגה בקרב הקהילה הגאה, כאשר ארגוני אוהדים חוליגניים ברוסיה איימו "לגרש ולדקור" אוהדים הומואים וטרנסג'נדרים. הארגון "גאווה בכדורגל" לקח את האיומים הללו ברצינות גמורה והגיש נגד הרוסים תלונה במשטרה.

עוד בנושא

מסי: "הייתי מוותר על תואר עם ברצלונה בשביל תואר עם ארגנטינה"
ניימאר: "אני עדיין לא כשיר ב-100 אחוז, פוחד לסכן את עצמי"

דגלי הגאווה בתל אביב 6 ביוני 2017. מגד גוזני
אלפי אוהדים להט"בים צפויים להגיע לגביע העולמי/מגד גוזני

"אנשים כתבו לנו שיאתרו אותנו וידקרו אותנו", סיפר יושב ראש "גאווה בכדורגל" בן ווייט, "אנחנו מתמודדים עם זה במלוא הרצינות והדברים הללו נחקרים כעת". כבר בשנה שעברה החלו להתפרסם אזהרות בתקשורת הבריטית לאוהדים גאים, שלא יחזיקו ידיים ברחובות רוסיה מחשש שיזהו אותם. אלפי אוהדים להט"בים צפויים להגיע לגביע העולמי.

ראשי החוליגניים טוענים כי התמוטטות היחסים בין משטרו של ולדימיר פוטין לבריטניה הפכו את האוהדים מאנגליה למטרה הראשית שלהם, והזהירו כי שירים מעליבים, שיכרות ואפילו אהדה קולנית לנבחרת שלושת האריות יוכלו להצית אלימות. "נגיב בכוח לכל התגרות של האנגלים", אמר אחד מראשי הארגונים האלימים, "הרשויות טוענות שהן יכולות לשלוט בנו, אבל אל תתטעו, אם יתגרו בנו ולא יהיו שוטרים מסביב זה לא ייגמר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully