וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו גומז: "אין לי בעיה עם סנדרו ואגנר, מבחינתי מקומו בסגל"

חלוץ נבחרת גרמניה התייחס לשמועות על מתיחות בינו לבין חלוץ באיירן שנופה: "התקשורת מנסה ליצור יריבות, אסור ליפול לזה". דראקסלר בהמלצה לשחקנים הגרמנים: "צאו לחוות ליגות אחרות"

עריכה: תומר לוי

בווידאו: הארי קיין מדבר לקראת מונדיאל 2018

נבחרת גרמניה נמצאת ביום השישי של ההכנות שלה לקראת מונדיאל 2018, כאשר השחקנים של יואכים לב מתאמנים בדרום טירול. אלופת העולם תחל את מסע ההגנה על התואר מול מקסיקו ב-17 ביוני ולאחר מכן תשחק גם נגד שבדיה ודרום קוריאה בבית ו'.

מריו גומז, החלוץ הוותיק של שטוטגרט שבגיל 32 הוא גם המבוגר בסגל של אלופת העולם, התייחס לניפויו של סנדרו ואגנר מבאיירן מינכן והכחיש את השמועות בדבר מתיחות בין השניים. "מעולם לא הייתה לי בעיה עם סנדרו ואם זה היה תלוי בי, הוא היה בסגל למונדיאל", אמר אקס באיירן, פיורנטינה ו-וולפסבורג בראיון ל-T אונליין. "ברור שהוא מאוכזב, אבל בעיניי יש כאן משחק של התקשורת שמנסה להפוך אותנו ליריבים. אנחנו צריכים להיות זהירים ולא ליפול למלכודת הזו".

עוד בנושא:
יואכים לב: "סנדרו ואגנר התייחס לשחקנים כאילו הם אידיוטים מושלמים"
סנדרו ואגנר הודיע על פרישה מהנבחרת אחרי שלא זומן למונדיאל
איך נופו גיבורים: מריו גצה, גיבור הזכייה של גרמניה בגביע העולם, נותר מחוץ לסגל

מריו גומז באימון נבחרת גרמניה. GettyImages
נזהר ממלכודות. מריו גומז/GettyImages

מי שהתייצב למסיבת העיתונאים היומית הוא יוליאן דראקסלר, קשרה של פריס סן ז'רמן, שפנה בקריאה נרגשת לכדורגלנים הגרמנים: "אני ממליץ לכל אחד לעשות את הצעד הזה ולשחק מחוץ למדינה, אפשר רק ללמוד מזה. אתה לומד שפה חדשה, מסתגל לסביבה חדשה, צומח כבנאדם וכשחקן. אני התפתחתי בזכות המעבר הזה".

דראקסלר שיחק כרבע שעה בלבד במונדיאל הקודם, אז עוד היה שחקן צעיר של שאלקה, כששותף רק בחצי הגמר מול ברזיל. "הייתי צעיר מאוד וכל כך שמחתי רק להיות חלק מהטורניר הזה", אמר הקשר בן ה-24, שכבר הספיק לשמש כקפטן בזכייה בגביע הקונפדרציות בשנה שעברה. "התבגרתי מאז, אני בטוח שהפכתי לשחקן טוב יותר. אני חושב שאני יכול לתרום רבות לנבחרת ואני משוכנע שאקבל הרבה יותר דקות משחק. עשיתי הרבה דברים טובים בנבחרת במהלך השנים האחרונות".

יוליאן דראקסלר שחקן נבחרת גרמניה. GettyImages
מרגיש שהמעבר לפריס סן ז'רמן קידם אותו. יוליאן דראקסלר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully