וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "הייתי מוותר על תואר עם ברצלונה בשביל תואר עם ארגנטינה"

קפטן ארגנטינה מספר כמה רעב הוא מגיע לגביע העולמי ברוסיה, אבל מבהיר: "אסור להגיד שנזכה כי אנחנו הכי טובים, כי אנחנו לא". וגם: מראדונה, ניואלס, היגואין והחיים תחת עול התהילה

one

קפטן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי אומר שהוא היה מוותר על תואר בברצלונה תמורת זכייה עם ארגנטינה בגביע העולמי ברוסיה. מסי זכה בשלל תארים עם ברצלונה, כולל דאבל העונה, אבל מי שנחשב לכדורגלן הטוב בעולם, שזכה בכדור הזהב חמש פעמים בקריירה, לא זכה באף תואר עם נבחרתו הלאומית, כולל הפסד בגמר המונדיאל הקודם ב-2014 ומכות כואבות בגמר הקופה אמריקה ב-2015 ו-2016.

לוקאס ביגליה (משמאל) עם המאמן חורחה סמפאולי, ליאונל מסי נבחרת ארגנטינה. רויטרס
רק הנבחרת בראש שלו עכשיו. ליאונל מסי עם אגוארו והחברים/רויטרס

"הייתי מחליף תואר עם ברצלונה בשביל אחד עם הנבחרת הלאומית", אמר מסי, "לזכות בתואר עם ארגנטינה יהיה משהו מאוד מיוחד עבורי". ארגנטינה עברה דרך לא קלה בדרך למונדיאל, ואיבדה גם לאחרונה את השוער הראשון שלה סרחיו רומרו, אבל עדיין נחשבת למועמדת חזקה, לצד נבחרות כמו גרמניה, ספרד, צרפת וברזיל.

"יש לי אמונה גדולה בנבחרת", אמר מסי, על האלביסלסטה, שתשחק בבית ד' מול איסלנד (16 ביוני), קרואטיה (21 ביוני) וניגריה (26 ביוני), "אנחנו עובדים טוב מאוד, יש לנו שחקנים עם המון כישרון וניסיון. אבל אנחנו לא צריכים לצאת בכותרות של 'אנחנו הולכים לזכות בגביע העולמי כי אנחנו הכי טובים', כי המציאות היא שאנחנו לא".

על הבית במונדיאל והיריבות אמר מסי: "איסלנד היא נבחרת שכבר הוכיחה באליפות אירופה שהיא יריבה קשה מול כל אחד. לקרואטיה יש קישור שמשחק מצוין, היא כמו ספרד אבל רק רמה אחת נמוכה יותר, וניגריה תמיד מאתגרת אותנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מעריצי מסי - זה בשבילכם: סיכום העונה

על ניואלס אולדבויז: "בכל פעם אני מגלה בבירור שבאירופה, ברצלונה תהיה הקבוצה היחידה שלי, אבל תמיד אמרתי שיום אחד אני ארצה לשחק בכדורגל הארגנטינאי. אני לא יודע אם זה יקרה, אבל כשאני חושב על זה, זה יהיה בניואלס, לא מקום אחר. הייתי רוצה שזה יקרה לפחות חצי שנה, אבל אי אפשר לדעת".

על הפרידה מאינייסטה: "לא רק שאני אתגעגע אליו, כל עולם הכדורגל יתגעגע אליו, למרות שהוא ימשיך לשחק. אבל לא לראות אותו יום אחרי יום, אימון אחרי יום, זו תהיה אבידה גדולה. אין לו תחליף".

על היגואין: "הוא רגוע מאוד, מודע למה שמצפה לנו, מעורב מאוד. יש לנו הזדמנות נוספת. לנסות שוב, לחזור לנבחרת, לרצות לכבוש עוד שערים ולזכות בתארים כדי להיות אלוף, זה כבר משהו שנחשב למובן מאליו, אבל החבורה הזאת ספגה המון ביקורות. הגענו לשלושה גמרים וספגנו המון ביקורת, ועכשיו אנחנו חוזרים חזקים יותר".

על הקשר עם מראדונה: "משמח אותי בכל פעם מחדש שדייגו מחמיא לי ולנבחרת, כולנו יודעים מה המשמעות שלו לארגנטינה. המילה שלו היא קדושה, כך שטוב לנו שהוא לצדנו. החיים לצד מראדונה בנבחרת היו נפלאים, למרות שזה נגמר כמו שזה נגמר (הדחה ב-2010 ברבע הגמר עם 4:0 מול גרמניה), היה יפה מאוד, הוא שמח מאוד להיות שם".

על החיים תחת התהילה: "אני אסיר תודה על היחס שאני מקבל מאנשים, אבל ברור שלפעמים הייתי רוצה להיות אלמוני, במיוחד כשאני עם המשפחה שלי, הייתי רוצה לבלות איתם בצורה נורמלית. אני לא אוהב לצאת, קונה הרבה באינטרנט. זה גומר אותי, שצריך ללכת למדוד, לנסות, לבדוק, להחליף... חוץ מזה, כשאני בחוץ אני תמיד הולך מהר, לא עוצר. הולך לאנשהו, עושה מה שצריך ויוצא. אבל אם אני עם הילדים, אי אפשר לעשות את זה, כך שאם אתה מתחיל לעמוד, אתה לא יכול לצאת מזה. אתה חייב להוריד ראש, ולעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully