וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדולף היטלר חי או מת? מדענים הגיעו לתשובה חד משמעית

28.5.2018 / 0:07

לאורך השנים רבים התקשו להאמין ששאריות הגופה המצויות בידי הרוסים אכן שייכות לדיקטטור הנאצי. תיאוריות קונספירציה עלו, חלק מופרכות יותר וחלק פחות. כעת התגלתה התשובה הסופית

טריילר לסדרה על היטלר - Hitler: The Rise And Fall/Apple TV

בסרטון - הפרומו לסדרה "לצוד את היטלר" של ערוץ ההיסטוריה

ב-73 השנים האחרונות הפך גורלו של אדולף היטלר לאחת התעלומות הגדולות ביותר של המין האנושי. מאז סיום מלחמת העולם השנייה מוחזקת ברוסיה (ולפני כן בברית המועצות) גופה שנחשבת לשאריותיו של הצורר הנאצי, אך היא עברה תלאות רבות - הגופה נשרפה, נקברה בסודיות, הוצאה מהקבר והוטמנה שוב באדמה על ידי ה-KGB, לפני שנהרסה כמעט לגמרי - מה שגרם לכך שרבים לא מאמינים שאכן מדובר בהיטלר.

עוד בנושא

מסמך מסווג חושף שב-CIA התעלמו מדיווחים על כך שאדולף היטלר בחיים
לא תאמינו לאן מגיעים כשמחפשים "מקום המסתור של היטלר" בגוגל מפות

סדרה על היטלר - Hitler: The Rise And Fall. Apple TV,
העולם נפטר מהנטל הזה כבר ב-1945/Apple TV

תיאוריות קונספירציה שונות ומשונות, חלקן מופרכות לחלוטין ואחרת שייתכן שיש בהן מידה של היתכנות, הומצאו במשך השנים. חלק טענו שהדיקטטור שהתאבד מת בכלל כגיבור בשדה הקרב, אחרים היו בטוחים שהצליח להימלט וכי הוא חי בזהות בדויה בארגנטינה ויש אפילו אנשים שהאמינו שהיטלר מצא את עצמו חי על הירח. כעת, התגלתה התשובה האמיתית.

היטלר מת בברלין ב-1945: כך קבעו שני מדענים צרפתיים, שהצליחו איכשהו לשכנע את ממשלת רוסיה לבדוק את שני החלקים הכי שמורים בגופה: חלק מהגולגולת וסט שיניים. המדענים השוו את הממצאים שלהם עם רישומי נתיחת הגופה משנות המלחמה והגיעו למסקנה בצורה חד משמעית. "אין שום אפשרות לספק", אמרו, "הוכחנו שהוא מת ב-45. הוא לא ברח או התחבא, פשוט מת. ניתן להפסיק עם כל תיאוריות הקונספירציה. הוא לא נמלט לארגנטינה, הוא לא מתחבא בבסיס סודי באנטרקטיקה ולא בצד האפל של הירח".

ממצא נוסף של המדענים הוא שלהיטלר היו שיניים במצב קטסטרופלי - בפיו נותרו רק ארבע משיניו המקוריות וכל היתר נשרו בשל תזונה צמחונית לקוייה, ריפלוקס חומצי ממנו סבל והתמכרותו לתרופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully