וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל פלאטיני הודה: "עיצבנו באופן מכוון את גמר מונדיאל 1998"

נשיא אופ"א לשעבר סיפר שהמארגנים שיבצו בכוונה את ברזיל וצרפת בבתים מנוגדים על מנת שיוכלו לספק גמר חלומי: "עשינו טריק קטן בלוח המשחקים. כל מדינה מארחת עושה את זה"

רויטרס

לא מעט שערוריות נראו בפיפ"א בשנים האחרונות, אך נראה שכעת הן מגיעות לגבהים חדשים. מישל פלאטיני הודה היום (שישי) שהיה 'עיצוב מתוכנן' בהגרלת המונדיאל של 1998 על מנת לגרום לכך שתהיה אפשרות סבירה שצרפת המארחת וברזיל ייפגשו בגמר, שהיה באותם ימים למשחק האטרקטיבי ביותר שהמונדיאל יכול היה לספק.

נשיא אופ"א לשעבר שימש באותו זמן כסגן נשיא הועדה המארגנת בצרפת לקראת האירוח המרגש, וסיפר כי שתי הנבחרות שובצו בכוונה בבתים מנוגדים בהגרלת שלבי הנוקאאוט במטרה שאם כל אחת מהן תסיים ראשונה, תהיה להן דרך ישירה להיפגש אך ורק בשלב הגמר. זה כמובן קרה, והטריקולור זכו בפעם הראשונה והיחידה בתולדותיהם בגביע העולמי עם ניצחון 0:3 מוחץ בגמר.

עוד בנושא:

יואכים לב: "סנדרו ואגנר התייחס לשחקנים כאילו הם אידיוטים מושלמים"
איך נופו גיבורים: גיבור הזכייה של גרמניה בגביע העולם נותר מחוץ לסגל
בארגנטינה מזהירים: "אל תתנו למסי להגיע לירושלים הבוערת"

נשיא אופ"א מישל פלאטיני. מגד גוזני
"כולם רצו את הגמר הזה". מישל פלאטיני/מגד גוזני

"עשינו טריק קטן בלוח משחקי הנוקאאוט", אמר פלאטיני בן ה-62. "הגמר בין צרפת לברזיל היה החלום של כולנו. אנשי פיפ"א, אוהדים, כולם. זה תוכנן בכוונה על מנת שזה אכן יוכל לקרות. לא רק אנחנו עשינו את זה, מדינות אחרות עשו את זה גם, אבל אם אחת מהקבוצות מודחת זה כבר לא יכול לקרות. אי אפשר לבזבז את כל שש השנים בהכנה לטורניר בלי כמה טריקים ושטיקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully