וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "יודע שכולם לחוצים, אבל אף אחד לא מפחד יותר ממני"

כוכב נבחרת ברזיל דרוך לקראת החזרה לכר הדשא, ככל הנראה במשחק ההכנה מול קרואטיה ב-3 ביוני: "זה יהיה אחד הרגעים הקשים שיהיו לי. מיליון דברים עברו לי בראש לאחרונה ואני חושש"

רויטרס

ברזיל פרסמה את הסגל הסופי שלה לגביע העולמי המתקרב, ולשמחת כולם ניימאר נכלל בו חרף הפציעה שמנעה ממנו לשחק בחודשים האחרונים. כוכבה הגדול של פריס סן ז'רמן נפצע ונזקק לניתוח ברגלו בחודש פברואר, ומאז לאף אחד לא היה ברור מתי ישוב לכר הדשא. על פי הערכות, זה צפוי לקרות במשחק ההכנה מול נבחרת קרואטיה, באנפילד, ב-3 ביוני.

"זה יהיה רגע קשה, אחד הקשים ביותר שיהיו לי, כי אני כל כך קרוב לחלום המונדיאל שלי", הודה בראיון כן שהעניק לתקשורת הברזילאית. "אני יודע שכולם לחוצים, אבל אף אחד לא דרוך יותר ממני לחזור לכר הדשא, ואף אחד גם לא מפחד יותר ממני".

אמש התייחס לכך רופא הנבחרת, רודריגו לזמאר, ואמר: "ערכנו לניימאר בדיקות חדשות והוא בסדר גמור. בשבוע הבא הוא יוכל להתחיל להתאמן עם חבריו ועם הכדור ואני מקווה שיהיה כשיר לגמרי למשחק ההכנה הראשון". המאמן טיטה הוסיף: "תהיה לו הרבה עבודה כדי לחזור לרמה הרגילה שלו".

עוד בנושא:

פורסם סגל שבדיה למונדיאל: זלאטן איברהימוביץ' כצפוי נותר בחוץ
נבחרת גרמניה: מריו גצה לא בסגל הרחב למונדיאל, מנואל נוייר בפנים
פורסם סגל נבחרת ברזיל לגביע העולם: טייסון, פרד וז'רומל בפנים

שחקן נבחרת ברזיל ניימאר כובש. רויטרס
מלא חששות. ניימאר/רויטרס

חלוץ הסלסאו, ששוב יסחוב על גבו ציפיות של מדינה שלמה, סיפר על החודשים האחרונים ללא הכדורגל, את מרביתם בילה בברזיל עם משפחתו: "הסביבה היתה שמחה וזה עזר לי ביום יום עם העבודה והלחצים. מיליון דברים עברו לי בראש. אני חושש".

ניימאר החמיץ את חצי גמר המונדיאל הקודם, בו הושפלה נבחרת ברזיל והובסה 7:1 בידי גרמניה. כעת תהיה לו הזדמנות לתקן. "תודה לאל, יש לי הזדמנות חדשה לנסות ולהיות אלוף העולם עם המדינה שלי, שזה חלום שיש לי מאז הילדות, והאתגר הכי גדול שלי. אני מקווה שזה יהיה הטורניר שלי", אמר.

ברזיל שובצה לבית ה' של המונדיאל ביחד עם שוויץ, קוסטה ריקה וסרביה. משחקה הראשון יהיה ב-17 ביוני, כשתפגוש את השוויצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully