וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני נבחרת ספרד יקבלו שיעורים על מערכת VAR לקראת המונדיאל

המערכת לא נמצאת בשימוש בספרד ואנגליה והמאמן לופגטי הסביר: "בחנתי את הנושא לעומק ואנחנו חייבים להיות מוכנים". שופט העבר קרלוס ולאסקו קרבאיו יעביר לשחקנים הסברים

רויטרס

שחקני הסגל של נבחרת ספרד למונדיאל 2018 יקבלו הרצאה בנושא VAR לפני הטורניר. בליגה הספרדית ובליגה האנגלית - שתיהן ספקיות השחקנים העיקריות לנבחרת - אין כרגע שימוש במערכת הווידאו שמסייעת לשופטים בקבלת החלטות במקרי מחלוקת, אבל במונדיאל היא תהיה בשימוש.

המאמן ג'ולן לופטגי התראיין לפני כמה ימים ודיבר בהרחבה של VAR. "המערכת הזו תשפיע מאוד על הגביע העולמי", אמר לופטגי, "במשחקים יהיו עצירות וזה דבר שישפיע על שחקנים מבחינת הקצב. אנחנו מתכוונים להתכונן לסיטואציות הללו. בחנתי את הנושא והבחנתי בכך שהרבה פעמים , בדקות שאחרי העצירות הללו יש יותר שערים. אנחנו חייבים להגיע מוכנים".

מי שגוייס לעניין הוא קרלוס ולאסקו קרבאיו. ההתאחדות לכדורגל של ספרד פנתה לשופט העבר בבקשה להסביר לשחקנים ולצוות המקצועי את כל המשמעויות של המערכת והוא נאתר בשמחה. ולאסקו קרבאיו שפט במונדיאל 2014 וביורו 2016 והוא הספרדי היחיד שיושב בוועדת הבינלאומית שאחראית על חוקת הכדורגל.

עוד בנושא:

פורסם הסגל הרחב של נבחרת רוסיה
קיארטנסון מחוץ לסגל איסלנד למונדיאל
דני אלבס הפצוע ייעדר ממונדיאל 2018

ג'ולן לופטגי, איסקו, נבחרת ספרד. רויטרס
לא לוקח סיכונים. לופטגי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully