וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומאריו מייעץ לז'סוס: "תעשה כמה שיותר סקס במהלך המונדיאל"

חלוץ העבר האגדי מכין את שחקן מנצ'סטר סיטי לגביע העולמי: "תנצל את הזמן החופשי בין המשחקים, אבל תשמור על פוקוס מלא. במונדיאל צריך לשים הכל בצד ולהיות מרוכז ב-100 אחוז"

AP

חלוץ העבר האגדי רומאריו, התראיין בברזיל וייעץ לגבריאל ז'סוס בפומבי לקראת מונדיאל 2018. ניימאר הוא כמובן הכוכב הגדול של הסלסאו, אבל בברזיל מקווים שחלוץ מנצ'סטר סיטי יסייע לו בנטל ההתקפי אחרי עוד עונה טובה מאוד באנגליה. ורומאריו שהוליך את ברזיל לזכייה ב-1994 יודע דבר או שניים על המונדיאל.

"תעשה כמה שיותר סקס - זו אחת העצות שלי - תנצל כמה שיותר את ימי החופש", אמר רומאריו, "וכמובן שצריך להיות בפוקוס מלא לקראת המשחקים ובמהלכם. המונדיאל שונה מכל אירוע כדורגל אחר. במהלכו אתה חייב לשמור על 100 אחוז ריכוז ולשים בצד את כל הבעיות. ז'סוס יהיה חייב להגיע לשם ולכבוש, זה הדבר הכי חשוב".

ז'סוס בן ה-21 אמנם סבל העונה מפציעה שהשביתה אותו לחודש וחצי, אבל הוא חזר ממנה היטב ושימש בורג חשוב בזכייה של סיטי באליפות. הוא כבש העונה 16 שערים ב-40 משחקים בכל המסגרות ובנבחרת יש לו 9 שערים ב-15 משחקים.

סקס במהלך טורנירים גדולים זו סוגייה שנדונה הרבה בעבר והיו מאמנים שאסרו על שחקניהם להיפגש עם בנות הזוג שלהם בתקופה הזו. מאמנו של ז'סוס במנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה, אמר לפני כשנתיים ש"בלתי אפשרי לשחק כדורגל אם אתה לא מקיים יחסי מין עם בת הזוג שלך. לעולם לא אאסור זאת על שחקנים".

עוד בנושא:

דני אלבס ייעדר 3-4 שבועות, אבל יהיה כשיר למונדיאל
נבחרת אנגליה מציגה: הפתרונות הביזאריים ל"קללת הפנדלים" במונדיאל
הקלישאות החבוטות של המונדיאל

שחקן נבחרת ברזיל, גבריאל ז'סוס. GettyImages
יצטרך לסייע לניימאר לשאת בעול בהתקפה. ז'סוס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully