וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות השבדית הודיעה: "זלאטן איברהימוביץ' לא ישחק במונדיאל"

יו"ר ההתאחדות, לארס ריכט, סיפר שזלאטן "לא רוצה לחזור", זאת למרות שהחלוץ בן ה-36 אמר בראיון לג'ימי קימל לפני מספר ימים שהוא מעוניין לשחק עם נבחרתו ברוסיה בקיץ הקרוב

אתר רשמי

כל מי שציפה לראות את זלאטן איברהימוביץ' מככב במדי נבחרת שבדיה במונדיאל הקרוב ברוסיה, קיבל היום (חמישי) הודעה מאכזבת אחרי שההתאחדות השבדית ומאמן הנבחרת, יאנה אנדרסון, הוציאו הודעה רשמית בה הודיעו שהחלוץ הוותיק בן ה-36 לא יזומן לסגל הנבחרת.

"דיברתי עם זלאטן ביום שלישי. הוא הודיע שהוא לא שינה את דעתו לגבי הנבחרת והוא עדיין לא רוצה לחזור", סיפר יו"ר ההתאחדות, לארס ריכט. ההצהרה מעט מפתיעה, שכן החלוץ שעבר לא מזמן ללוס אנג'לס גלאקסי אמר בראיון לג'ימי קימל שהוא מעוניין לשחק במונדיאל הקרוב. זלאטן כבש 62 שערים ב-116 במדי נבחרת שבדיה בין השנים 2001 ל-2016 והצהיר שהוא מלא ביטחון ביכולתו להמשיך ולשחק ברמות הכי גבוהות.

מאמן הנברחת אנדרסון אמר שהוא מתכונן לטורניר בלי הכוכב, וסיפר בראיון ל"קיקר": "אם הוא ישנה את דעתו ויגיד לי שהוא מעוניין לשחק בנבחרת, אז נשב ונראה מה לעשות. בינתיים אני מתכונן לטורניר בקיץ בלעדיו. אני לא מתעסק בספקולציות. אם משהו יגיע, הוא יגיע. אם הוא רוצה להיות חלק מאיתנו יש לו את המספר שלי".

עוד בנושא:

מאמן שבדיה: "זלאטן לא בתוכניות למונדיאל. מי שפרש לא צריך לחזור"
עיריית מוסקבה: נגביל משמעותית את מכירת האלכוהול בימי המונדיאל
מוחמד אלנני ייעדר כשלושה שבועות בלבד, במצרים נרגעו: "השבח לאל"

שחקן לוס אנג'לס גלאקסי זלאטן איברהימוביץ'. AP
לא צפוי להיות ברוסיה. זלאטן איברהימוביץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully