וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטוגל נגד ספרד: מונדיאל 2018

ספרד נגד פורטוגל: מונדיאל 2018 | סיבוב המשחקים הראשון בוואלה! ספורט - כל המידע על משחקי הפתיחה של טורניר גביע העולם בכדורגל - רוסיה 2018

מחזור 1הסתיים15/06/2018
פורטוגל
  • רונאלדו (4, פנדל)
  • רונאלדו (44)
  • רונאלדו (88)
3:3
  • (24) קוסטה
  • (55) קוסטה
  • (58) פרננדס
ספרד

15.6 (יום שישי), 21:00, אצטדיון פישט (סוצ'י), בית ב'
שידור: כאן 11, מכאן 33, 4k, דיגיטל כאן

המשחק הכי גדול של שלב הבתים מפגיש בין שתי אלופות אירופה האחרונות, והעובדה ששתיהן אמורות לצלוח בקלות את השלב הראשון (שתי היריבות הנוספות בבית ב' הן מרוקו ואיראן) לא מורידה את מפלס ההתרגשות ברחבי עולם הכדורגל לקראת המפגש בין כריסטיאנו רונאלדו לחבריו (ושונאיו) מהליגה הספרדית, אחרי שלה רוחה הדיחה את הסלסאו שלו בשלבי הנוקאאוט גם במונדיאל 2010 וגם ביורו 2012, והנה עוד נתון שלא יאפשר לכם לוותר על צפייה בקרב הגדול הזה: בשלוש הפעמים האחרונות בהן פגשו ספרד ופורטוגל זו את זו בטורניר גדול (יורו 1984, יורו 2004 ומונדיאל 2010), אחת מהן הגיעה לגמר.

פורטוגל וספרד נפגשו כבר 38 פעמים בעבר בכל המסגרות השונות, מה שהופך את המפגש הזה לנפוץ ביותר בין שתי נבחרות בשלב הבתים. המאזן: 12 ניצחונות לספרד, שישה לפורטוגל ו-12 תוצאות תיקו.

רונאלדו מגיע למונדיאל אחרי חצי עונה מהסרטים, שכללה זכייה שלישית ברציפות בליגת האלופות, כשהוא זוכר היטב שאת מרבית גמר יורו 2016, בסיומה הניפה פורטוגל גביע סנסציוני, הוא ראה מהצד אחרי שנפצע בשלב מוקדם. ברנרדו סילבה ממנצ'סטר סיטי ואנדרה סילבה ממילאן צפויים לספק עזרה רבה לרונאלדו בחלק הקדמי, אבל מנגד ההגנה של המאמן פרננדו סנטוס נראית זקנה ופגיעה.

הספרדים כבר לא מגיעים כפייבוריטים אחרי הביזיון במונדיאל 2014 והאכזבה ביורו 2016, וכמובן שגם שערוריית פיטוריו של המאמן ג'ולן לופטגי יומיים לפני המשחק תפגע בהם, למרות סגל גדוש בסופרסטארים, בראשות דויד דה חאה, סרחיו ראמוס ודויד סילבה ועם מספיק ניצוצות של איסקו ואולי גם קסם אחרון של אנדרס אינייסטה.

מונדיאל 2018 בוואלה! ספורט

לסגלים המלאים של 32 הנבחרות
הכירו את כל אצטדיוני המונדיאל
גיבורי המונדיאל: בחזרה לכוכבי הטורניר לאורך השנים
ההיסטוריה של המונדיאל: סקירת כל הטורנירים עד כה

שחקן נבחרת פורטוגל, כריסטיאנו רונאלדו, מול שחקן נבחרת ספרד, סרחיו ראמוס. ברני ארדוב
שוב משני צדי המתרס. כריסטיאנו רונאלדו מול סרחיו ראמוס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully