וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסוכן להתאהב בשחקן כדורגל. וסמפאולי התאהב בליאונל מסי"

בארגנטינה עדיין לא מעכלים את התבוסה לספרד ומפנים את החיצים למאמן שלא מצליח לגבש הרכב: "10 משחקים, 37 שחקני הרכב שונים, 4.5 שינויים בממוצע. מסי לא יכול לעשות הכל לבד"

רויטרס

בארגנטינה עדיין מנסים לעכל את התבוסה המחפירה אמש (שלישי), 6:1 בידי נבחרת ספרד במשחק ידידות במדריד. זה אמנם היה רק משחק ידידות, אבל תוצאה כזו לא יכולה לעבור בשקט ואט אט צצה לה ביקורת נוקבת על המאמן חורחה סמפאולי.

סמפאולי עמד על הקווים ב-10 משחקים ובארגנטינה בדקו ומצאו שהוא ביצע ארבעה וחצי שינויים בממוצע בהרכב בין משחק למשחק. אם זה לא מספיק, באותם 10 משחקים פתחו 37 שחקנים שונים. "זה בסדר לנסות, אבל חודשיים וחצי לפני המונדיאל אתה חייב להתחיל לבסס הרכב קבוע", נזפו ב"אולה".

עוד בנושא:

ספרד הביסה את ארגנטינה האומללה 1:6 במדריד
חורחה סמפאולי: "יש על מסי לחץ עצום, מצמידים לו אקדח לרקה"
ליאונל מסי: "ארגנטינה לא בין הפייבוריטיות לזכות במונדיאל"

חורחה סמפאולי, מאמן נבחרת ארגנטינה. AP
לא מצליח לגבש הרכב. סמפאולי/AP

בינתיים סמפאולי נהנה מהספק. לא שוכחים לו שורה של הישגים בקבוצות בדרום אמריקה ואף אחד לא ייקח ממנו את הפיכתה של צ'ילה לאחת מהנבחרות הטובות בעולם או את הזכייה הראשונה שלה אי פעם בקופה אמריקה. סמפאולי היה האיש שרבים רצו לראות על הקווים וליאונל מסי בתוכם.

אתמול מסי לא היה שם. השחקן הטוב בעולם סובל מכאבים וההיעדרות שלו הוכיחה כמה עמוק החלל שנותר כשהוא לא על המגרש. לטענת חלק מהפרשנים, לסמפאולי אין שום תכנית ב' למקרה שהפנומן יהיה בחו.

איש התקשורת הפופולרי מרטין ליברמן, ארגנטינאי שמתחזק מערכת יחסים חמה דווקא עם כריסטיאנו רונאלדו, אמר: "מסוכן להתאהב בשחקן כדורגל ולהאמין שהכל תלוי בו, כי לשחקן אחד קשה לעשות הכל לבדו. וסמפאולי התאהב במסי, כמו שקרה למאמנים שקדמו לו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן נבחרת ארגנטינה חורחה סמפאולי מנחם את ליאונל מסי. AP
"סמפאולי התאהב במסי, כמו שקרה למאמנים שהיו לפניו"/AP

באופן די מפתיע, אחרי ההפסד אתמול סמפאולי בחר לדבר גם על המחצית הראשונה אותה הוא הגדיר כ"טובה". אבל ההרגשה בקרב שחקני האלביסלסטה - הרגשה אותה הם הביעו בעילום שם בפני חלק מהעיתונאים שליוו את ארגנטינה לאירופה - הייתה שספרד בסך הכל ריחמה עליהם ב-45 הדקות הראשונות (המחצית הראשונה הסתיימה ב-1:2 לספרד).

השחקנים הוותיקים הרגישו שהנבחרת שלהם לא הייתה צריכה להתייצב להתמודדות עם ספרד החזקה והמנוסה בגישה כל כך פתוחה, למרות שמדובר במשחק אימון בלבד. הם ראו את ההרכב והבינו את הסכנה כשעל הלוח הופיעו שמות של שחקנים רבים חסרי ניסיון.

seperator

ה-14 במאי הוא התאריך האחרון של 32 הנבחרות שישתתפו במונדיאל להכריז על סגלים מורחבים של 35 שחקנים. סמפאולי כבר הצהיר שבאותו יום הוא יודיע על סגל של 23 שחקנים ועל רשימה של 12 שחקני גיבוי נוספים.

ב-4 ביוני 32 המאמנים וסמפאולי ביניהם, יצטרכו להגיש לפיפ"א את הסגלים הסופיים. חמישה ימים לאחר מכן התכולים-לבנים יערכו את משחק ההכנה האחרון שלהם למונדיאל, נגד ישראל בטדי. ובארגנטינה מקווים שהפעם סמפאולי יבחר בתבונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully