וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה שוב זועמת על השימוש בטלוויזיה: "הולך להיות 'כיף' במונדיאל"

אנגליה איבדה ניצחון (1:1) אחרי שהשופט העניק פנדל מפוקפק לזכות איטליה אחרי שבחן את התקרית השנויה במחלוקת במסכים, והפרשנים תוקפים את מערכת ה-VAR: "זה פארסה, פשוט ביזיון"

רויטרס
השופט דניז אייטקין בוחן את מערכת VAR במשחק של נבחרת אנגליה. רויטרס
מקרה של מעל כל ספק? השופט בוחן את האירועים/רויטרס

השימוש במצלמות הטלוויזיה בניסיון לעזור לשופטים בהחלטות שנויות במחלוקת שוב מסעיר את אנגליה. אתמול (שלישי) מערכת VAR (ראשי תיבות של video assistant referee) שוב ספגה ביקורת באנגליה, אחרי שבדקה ה-88 נפסק לזכות איטליה פנדל מפוקפק שבזכותו האורחים מארץ המגף סחטו 1:1 מול אנגליה בוומבלי במשחק ההכנה.

עוד בנושא
ספרד הביסה 1:6 את ארגנטינה, אנגליה ואיטליה נפרדו ב-1:1
ידידות: ברזיל ניצחה 0:1 את גרמניה במפגש הראשון מאז ה-1:7
הכנה למונדיאל: צרפת ניצחה את רוסיה 1:3 בסנט פטרסבורג

השופט הגרמני דניז אייטקין בודק את מסך הטלוויזיה VAR במשחק של אנגליה מול איטליה. רויטרס
באנגליה שוב מרגישים מקופחים/רויטרס

מערכת VAR תשמש את השופטים במהלך המונדיאל בקיץ הקרוב, אבל לא מעט שחקנים, מאמנים, פרשנים ואוהדים יוצאים נגד ההחלטה והמערכת השנויה במחלוקת. אתמול פנדל של לורנזו אינסינייה מנע מהאנגלים ניצחון, אחרי שהשופט הגרמני דניז אייטקין בחן בהילוכים חוזרים במצלמות הטלוויזיה תקרית שבמהלכה דרך ג'יימס טרקובסקי על רגלו פדריקו קייזה ברחבה. אייטקין פסק פנדל, בטענה שהאנגלי עשה עבירה, וכצפוי, בממלכה הגיבו בזעם.

ג'ואי ברטון צייץ ש"VAR זה פארסה, פשוט ביזיון", אלן שירר זעם וצייץ "אל תדברו איתי על VAR! איך לעזאזל זו החלטה ברורה ונחרצת?", גארי ליניקר צייץ ש"הולך להיות כיף גדול בקיץ במודיאל עם VAR", ואילו בית ההימורים coral טען בנחרצות ש"VAR הורס את כדורגל הנבחרות".

גארי ליניקר ציני

אלן שירר לא מבין את ההחלטה

ג'ואי ברטון עצבני

טרקובסקי, שערך הופעת בכורה בנבחרת אנגליה, נותר מאוכזב ואמר בסיום ש"בחיים לא היה פנדל. נגעתי לו ברגל, לדעתי ממש קצת. אבל זה מה יש, לא אתלונן, הייתה חוויה נהדרת השבוע. היה נחמד אם היינו מסיימים אותו עם שני ניצחונות, אבל יד הרבה דברים חיוביים".

ג'יימי ורדי, שכבש את השער לאנגליה וכבר עומד על 18 שערים העונה בליגה ובנבחרת, אמר בסיום: "המשחק הזה הוכיח שאנחנו יודעים להתגונן כיחידה אחת, והיו לנו הזדמנויות בהתקפה, אבל זה כבר יסתדר מעצמו. עוד נראה כמה רחוק נוכל להגיע בגביע העולמי".

מאמן נבחרת אנגליה נוויל סאות'גייט. רויטרס
עדיין מעודדים. אנגליה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully