וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה הושפלה, "ליאו מסי סבל" ועזב את היציע לפני הסיום, איסקו שלח מסר לזידאן

כוכב ארגנטינה צפה מהיציע בנבחרתו מובסת 6:1 היסטורי במדריד ועזב לפני הסוף. סמפאולי: "קיבלנו סטירה, אפיק את הלקחים". איסקו: "בנבחרת יש לי ביטחון מהמאמן, בריאל מדריד אין לי את זה"

רויטרס

נבחרת ארגנטינה הושפלה אתמול (שלישי) במדריד כשהובסה 6:1 מול ספרד, ועבור האלביסלסטה הייתה זו התבוסה הגדולה בתולדותיה: ארגנטינה השוותה את הפסדי השיא שלה ונוצחה 6:1 כפי שקרה לה מול בוליביה ב-2009 ומול צ'כוסלובקיה ב-1958. כמו כן הפסידה בעבר פעמיים 5:0, לקולומביה (1993) ולאורוגוואי (1959). הנבחרת של חורחה סמפאולי אומנם פגשה יריבה חזקה מאוד, במשחק חוץ, וחשוב לציין שכוכב ארגנטינה ליאונל מסי לא שיחק בגלל פציעה, אבל ספק אם גם זה יוכל לתרץ את היכולת החלשה של הארגנטינאים, שהציגו משחק הגנה אומלל, אותו ניצלו הספרדים לשישייה קלילה, באווירת משחק אימון.

עוד בנושא
ספרד הביסה 1:6 את ארגנטינה, אנגליה ואיטליה נפרדו ב-1:1
ידידות: ברזיל ניצחה 0:1 את גרמניה במפגש הראשון מאז ה-1:7
הכנה למונדיאל: צרפת ניצחה את רוסיה 1:3 בסנט פטרסבורג

שחקני נבחרת ארגנטינה אחרי התבוסה מול ספרד. רויטרס
בכושר מדאיג. ארגנטינה/רויטרס
ליאונל מסי תופה מהיציע במשחק של נבחרת ארגנטינה מול ספרד. AP
מתוסכל. מסי/AP
ליאונל מסי תופה מהיציע במשחק של נבחרת ארגנטינה מול ספרד. AP
יוציאו את העצבים במשחק מול ישראל? ארגנטינה/AP

חורחה סמפאולי המאמן הארגנטינאי היה כעוס לאחר המשחק ואמר: "אנחנו צריכים לקחת אחריות על המשחק הזה, דברים כאלו לא יכולים לקרות לנו במונדיאל. ספרד נתנה לנו סטירה. אלו מסוג התוצאות שיכולות לשנות את הפרספקטיבה של המאמן. צריך לקבל החלטות, צריך לפתור את הנושא המנטאלי. לא ציפינו ליכולת כזו מהיריבה שלנו".

על העובדה שמסי לא שיחק, אמר: "ליאו נשאר איתנו, הוא עודד את השחקנים. הוא מחוייב למונדיאל. הוא דיבר עם הקבוצה בהפסקה. היתה לנו מחצית ראשונה מעולה בדיוק כמו שעבדנו באימונים, אבל 60 דקות זה לא מספיק. אנחנו צריכים ללמוד מהטעויות שלנו".

הכותרת ב"אולה" הארגנטינאי הייתה "חוררו אותנו", עם תזכורת שההפסד היה "אחד הגרועים בהיסטוריה שלנו", בעוד ב"קלארין" כונה ההפסד "קטסטרופה במדריד". ליאו מסי שוב נעדר מהמשחק של נבחרתו וצפה מהיציע בתבוסה באצטדיון וונדה מטרופוליטן, ביתה של אתלטיקו מדריד. מסי, שסובל מפגיעה בשרירים, נראה מתוסכל כשהוא צופה בחריו מובסים. "הוא סבל ביציע", קראה הכותרת ב"אולה" הארגנטינאי, כשהפרעוש אף נראה עוזה את היציע לפני סיום המשחק.

חורחה ולדאנו הארגנטינאי, לשעבר מנהל ריאל מדריד, אמר בסיום ש"זו תוצאה גרועה מאוד לארגנטינה, היא הייתה היום קטסטרופה, היא תהיה בפחד גדול מעכשיו ועד למונדיאל... מסי הוא הסיבה היחידה שמישהו מעלה על דעתו שארגנטינה עוד יכולה לזכות במונדיאל. היגואין הוא שחקן שסימנו אותו כבר בארגנטנה. לא הייתי רוצה להיות במצב של סמפאולי".

סרחיו ראמוס מנשק את הרגליים ש/ל איסקו, נבחרת ספרד. AP
ראמוס מהלל. איסקו/AP

מנגד, בספרד חגגו ניצחון מתוק, במיוחד איסקו, שעובר עונה לא יציבה בריאל מדריד, אבל אתמול כבש שלושער במדי הנבחרת. "למרות התוצאה זה לא היה קל", אמר איסקו בסיום, "הם הקשו עלינו מאוד, שיחקו מאוד אגרסיבי. בואו לא נשכח שזאת רק הכנה למונדיאל". על ההבדל בין היכולת בנבחרת לזו שבריאל מדריד ענה איסקו: "כשאין לך המשכיות בקבוצה שלך, המשחקים בנבחרת נותנים לי כוח, כאן יש לי את הביטחון מהמאמן, במדריד אולי לא הצלחתי לזכות בו. אני רוצה להראות שאני שחקן טוב. המאמן פה נותן לי את הביטחון עם הרבה דקות, כי אין לי בקבוצה את הביטחון ששחקן צריך, אולי הבעיה היא שלא ידעתי להרוויח את האמון של זידאן".

ג'ולן לופטגי, מאמן נבחרת ספרד, ניסה להחמיא ליריבה בסיום, וטען שעם די מריה, מסי ואגוארו זו נבחרת אחרת: "זו קבוצה חזקה, עם מנטליות ווינרית, הם ווינרים מבחינה היסטורית, ובמונדיאל אני מצפה ממנה הרבה מאוד. זו הפינאליסטית של המונדיאל הקודם, שחסרה שחקנים מרכזיים, הגביע העולמי היהי משהו אחר לגמרי. המשחק הוכרע על פרטים קטנים, והיה מאוד שוויוני, אבל אנחנו היינו מאוד יעילים במחצית השנייה. אנחנו שמחים, היה לנו משחק טוב, יש לנו תחושה שנגיע מוכנים למונדיאל".

שחקני נבחרת ארגנטינה מול איסקו, ספרד. רויטרס
"ידידות"? ארגנטינה עצבנית/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully