וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ברזיל ניצחה 0:1 את גרמניה במפגש הראשון מאז ה-1:7

הסלסאו השיגו מיני נקמה באלופת העולם אחרי ההשפלה בחצי גמר המונדיאל לפני 4 שנים עם ניצחון על אדמת גרמניה. גבריאל ז'סוס (37) ניצל הדיפה לא טובה של טראפ, דראקסלר כמעט השווה בתוספת הזמן

נבחרת ברזיל חוגגת עם גבריאל ז'סוס. רויטרס
התעוררו באיחור של ארבע שנים. שחקני נבחרת ברזיל חוגגים את השער בברלין/רויטרס

בברזיל לא ישכחו לעולם את ההשפלה שהם חוו בחצי גמר המונדיאל הקודם אותו הם אירחו עם תבוסה מחפירה של 7:1. הערב (שלישי) הם קיבלו הזדמנות ראשונה לגמול לגרמנים ועשו זאת עם 0:1 קטן ומתוק באצטדיון בברזיל משער של גבריאל ז'סוס בדקה ה-37. נכון, מדובר בסך הכול במשחק ידידות ונכון גם שאלופת העולם שיחקה בהרכב חסר ללא אוזיל, מולר, טר סטגן ואחרים, אך ברזיל יכולה להיות מרוצה מהיכולת שלה במשחקי ההכנה שמגיעה כהמשך ישיר ליכולת שהציגה במוקדמות המונדיאל.

טיטה תרגל אולי את ההרכב הכי חזק שלו למעט כמובן ניימאר הכוכב הפצוע. המחצית הראשונה היתה שקולה אך ההחלטה של לב לפתוח בשער עם קווין טראפ עלתה לו בדיעבד בהפסד הזה כששוער פריס סן ז'רמן הדף לשערו הוא נגיחה של ז'סוס למרכז השער. לברזילאים מצפים כעת משחקי אימון מול קרואטיה ואוסטריה לפני שיפתחו את המונדיאל עם מפגש קשה מול שוויץ החזקה. לגרמנים מצפים משחקים מול אותה אוסטריה וערב הסעודית.

הרכב גרמניה: קווין טראפ, יוזואה קימיש, אנטוניו רודיגר, ג'רום בואטנג, מרווין פלאטנהארדט, אילקאי גונדואן, לאון גורצקה, טוני קרוס, יוליאן דראקסלר, לירוי סאנה, מריו גומז.

הרכב ברזיל: אליסון, דני אלבס, טיאגו סילבה, מיראנדה, מרסלו, פאוליניו, קאסמירו, פרננדיניו, וויליאן, פיליפה קוטיניו, גבריאל ז'סוס.

דני אלבס שחקן נבחרת ברזיל מול לירוי סאנה שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
קרב בין דורי. סאנה רודף אחרי אלבס/רויטרס

דקה 90: כמעט השוויון של גרמניה. יוליאן דראקסלר הפציץ כדור יעף אדיר מ-25 מטרים, אבל אליסון התעופף והדף לקרן.

דקה 55: כמעט השני של ברזיל. וויליאן השתלט על כדור ברחבה אחרי צירוף מסירות והפציץ לפינה. רודיגר השתטח והדף לעבר פאוליניו שהפציץ לפינה אבל הפעם קווין טראפ הציל את אלופת העולם מספיגה.

דקה 37: גול! דקה אחרי ההחמצה גבריאל ז'סוס העלה את ברזיל ל-0:1 עם הרבה עזרה של קווין טראפ שהדף נגיחה של חלוץ סיטי לשערו הוא.

דקה 36: סוף סוף הזדמנות לברזיל. גבריאל ז'סוס שבר את מלכודת הנבדל, הצליח להטעות את בואטנג אבל בעט לשמיים.

דקה 17: יוליאן דראקסלר פרץ באגף שמאל ויישר למרכז. גונדואן הגיע ובעט בנגיעה אבל לא מדוייק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
גבריאל ז'סוס נבחרת ברזיל מול קווין טראפ. רויטרס
נהנה מעזרה של קווין טראפ. גבריאל ז'סוס מבקיע/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully