וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו סנטוס: "לא איבדנו ביטחון, עדיין מאמין בשחקנים האלה"

נבחרת פורטוגל נראתה רע מאוד והובסה 3:0 בידי הולנד, מאמנה עדיין לא מאבד תקווה: "לפני היורו הקודם הפסדנו לבולגריה". רונאלדו קבע תקדים שלילי, קומאן חוגג, דה ליכט כבש את הרשת

מאמן נבחרת פורטוגל פרננדו סנטוס עם כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
יש עוד הרבה עבודה. סנטוס ורונאלדו/רויטרס

ביום שישי הציל כריסטיאנו רונאלדו את נבחרת פורטוגל מהפסד למצרים, עם צמד בתוספת הזמן. אמש (שני) הכוכב הגדול נראה רע, כמו יתר חבריו, וזה נגמר בתבוסה 3:0 בידי הולנד, במשחק הכנה נוסף לקראת הגביע העולמי בקיץ. כמה חלש היה CR7? לראשונה העונה, בכל המסגרות, הוא סיים משחק שלם בלי אף בעיטה לשער.

המאמן המפסיד פרננדו סנטוס סיכם ואמר: "זו אחריות שלי, אני הצבתי את השחקנים על המגרש. הכרנו את היריבה ואת הטקטיקה שלנו, אבל לא עשינו הגנה בהתאם לתכנית שלנו. דיברנו על לא לאפשר להם התקפות מתפרצות, וב-15 הדקות הראשונות עשינו זאת, אבל אז יצאנו מאיזון. במחצית דיברנו עם השחקנים ואמרתי להם מה צריך לשפר, והמחצית השנייה היתה אחרת. אפשר לקחת גם כמה דברים חיוביים מהמשחק הזה. צריך לפרגן להולנד". כשנשאל על משמעות ההפסד הזה, דאג להזכיר: "לפני שנתיים הפסדנו בבית לבולגריה לפני היורו. אני לא חושב שאיבדנו ביטחון, אני עדיין מאמין בשחקנים האלה".

מריו רוי, שערך את הופעת הבכורה שלו, הודה: "לא לבכורה הזו ציפיתי. אני מרוצה מהמחצית השנייה שלנו, ניסינו ליצור הזדמנויות. זו היתה הופעה פחות טובה שלנו וצריך לשנות את איך שאנחנו נראים, כי אנחנו אלופי אירופה. הופעת הבכורה היא הגשמת חלום עבורי".

מנואל פרננדש הוסיף: "המחצית הראשונה הכריעה, לא התחלנו את המשחק כמו שצריך, אבל אפשר לקחת כמה דברים חיוביים. הצלחנו לאזן את עצמנו במחצית השנייה, אבל זו לא התדמית שאנחנו רוצים לשדר".

עוד בנושא:

לא נראית מוכנה: פורטוגל הפסידה 3:0 להולנד במשחק ידידות
ליאונל מסי: "ארגנטינה לא בין הפייבוריטיות לזכות במונדיאל"
רונאלדיניו: "כמעט הצטרפתי למנצ'סטר יונייטד ב-2003"
"המפתח להצלחה": מוריניו סימן את המחליפים המיועדים של מייקל קאריק

כולם רוצים להצטלם עם רונאלדו

ומה קורה כשאחד מהם מתעקש על נשיקה?

בצד המנצח, האורנייה, שכמובן לא יהיו בגביע העולמי הקרוב, סיפקו הצצה לדור שאמור להשיב אותם לקדמת הבמה. אף שהשערים הגיעו דווקא משחקנים מוכרים יותר - ממפיס דפאי, ריאן באבל ו-וירג'יל ואן דייק, מי שגנב את ההצגה היה מתייס דה ליכט בן ה-18 מאייאקס, שסיפק שני בישולים ושיתק את רונאלדו לעיניהם של סקאוטים מברצלונה ביציעים.

ג'סטין קלייברט עלה לדקות בכורה בנבחרת הלאומית

רונאלד קומאן היה מרוצה מניצחון הבכורה שלו בתפקיד: "אם הכל הולך לנו כמו שצריך אנחנו מסוגלים לשחק כדורגל טוב מאוד, כפי שניתן היה לראות. לא ציפינו לתוצאה כזאת".

וירג'יל ואן דייק, שכבש את השער השלישי, הוסיף: "ידענו שהיינו צריכים להתאושש אחרי ההפסד לאנגליה. להבקיע שלושה שערים זה פנטסטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully