וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לג'ון אוגו יש רגל שמאל שמסוגלת לפתוח קופסת שימורים"

ב-Goal.com בחרו בקשר הפועל באר שבע לאחד משחקני המפתח של ניגריה במשחק נגד סרביה (ג', 22:00): "הוא אולי המוסר הכי טוב בסגל. מול מרכז הקישור הסרבי הוא יוכל לתת שקט"

צילום מסך

בווידאו: הגולאסו של מסי באימון נבחרת ארגנטינה

קשר הפועל באר שבע, ג'ון אוגו, סחט היום מחמאות בכתבה שפורסמה באתר Goal.com ושבה בחרו בחמישה שחקני מפתח לקראת משחק הידידות בין ניגריה לסרביה מחר בלונדון (שלישי, 22:00).

אוגו נכנס כמחליף בדקה ה-82 בניצחון 0:1 על פולין בסוף השבוע, אבל יכול להיות שהמאמן הגרמני גרנוט רוהר יעניק הפעם את חולצת ההרכב לשחקנים אחרים כדי לגבש לגביהם דעה לקראת המונדיאל.

ב-Goal.com כתבו: "קשר הפועל באר שבע הוא אולי המוסר הכי טוב בסגל של נבחרת ניגריה. לסרביה יש שלישיית קשרים מאוד קומפקטית ושחקן כמו אוגו יכול להוסיף לניגריה שקט בעין הסערה. יתרון נוסף הוא שלאוגו יש רגל שמאל שמסוגלת לפתוח קופסת שימורים. במשחק צמוד, יכולת הבעיטה שלו עשויה להיות מכריעה ולשבור את הקרח".

אוגו ששיחק 90 דקות ב-2:4 על ארגנטינה בנובמבר האחרון, נמצא בעמדה טובה לזימון לסגל למונדיאל ברוסיה ומלבד היכולת שלו, נחשב גם לאחת הדמויות האהובות בחדר ההלבשה. ניגריה תשחק בבית ד', בו היא תפגוש את ארגנטינה, קרואטיה ואיסלנד.

עוד בנושא:

חנן ממן ויתר על מענקים והחזרים כדי לחתום בהפועל באר שבע
חורחה סמפאולי: "יש על מסי לחץ עצום, מצמידים לו אקדח לרקה"

שחקן נבחרת ניגריה, ג'ון אוגו. AP
כרגע נראה שהוא יהיה בסגל למונדיאל. אוגו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully