וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

19 שערים ב-9 הופעות: פורטוגל בטירוף מההצגה של רונאלדו

כוכב ריאל ואלופת אירופה כבש צמד דרמטי (92 ו-94) ב-1:2 על מצרים אמש ועלה למקום השלישי בכל הזמנים עם 81 שערים בינלאומיים. פרננדו סנטוס התמוגג: "הוא מילה נרדפת לשער"

הרבה מאוד משחקי ידידות מרתקים נערכו אמש (שישי) כולל מפגש ענק בין גרמניה לצרפת והתמודדות נוסטלגית בין איטליה לארגנטינה וניצחון ענק של קולומביה בפריס על צרפת. אולם, הדרמה הכי גדולה התרחשה דווקא בציריך שם פורטוגל גברה 1:2 על מצרים מצמד של מי אם לא כריסטיאנו רונאלדו שמחק יתרון של מוחמד סלאח עם צמד שערים בדקות ה-92 ו-94 בהופעתו ה-190 כמקצוען.

עוד בנושא:

הכנה: רונאלדו ניצח את מצרים וסלאח, מהפך ענק לקולומביה על צרפת
הרוסים הרוסים: מארחת המונדיאל זורקת שבע שנות הכנה לפח

שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו חוגג. רויטרס
בכושר הטוב בקריירה? רונאלדו/רויטרס

CR7 המשיך את הכושר הבלתי נתפס שלו במדי ריאל מדריד וכבש שער 19 בתשע הופעות אחרונות (!). במישור הבינלאומי, רונאלדו עלה למקום השלישי בכל הזמנים עם 81 שערים בינלאומיים כשמקדימים אותו רק עלי דאי האיראני (109) ופרנץ פושקאש ההונגרי (84). לרונאלדו יש 31 שערים במדי ספורטינג ליסבון, 292 במנצ'סטר יונייטד ו-429 בריאל מדריד, כשהפורטוגלי סחף לא רק בשל השערים הדרמטיים אלא בשל המהלכים שביצע אתמול שהזכירו את ימיו היפים בקריירה.

ומה היה למאמן שלו פרננדו סנטוס להגיד עליו? "הוא מילה נרדפת לשער. הקבוצה ניצחה בזכות הנחישות של השחקנים. אני מודה להם על הלחימה ושמחת החיים שהפגינו במשחק".

קצת מספרים של הסופרסטאר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully