וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ברזיל ניצחה 0:3 את רוסיה באצטדיון לוז'ניקי במוסקבה

גם בלי ניימאר, הסלסאו לא התקשו לפתוח את ההכנות למונדיאל, מול מארחת הטורניר ובמקום בו ייערכו משחק הפתיחה והגמר, עם ניצחון. מירנדה (53), קוטיניו (63, בפנדל) ופאוליניו (66) כבשו

שחקני נבחרת ברזיל. AP
הברזילאים צוהלים/AP

פחות משלושה חודשים לפני שתישמע בו שריקת הפתיחה של גביע העולם 2018, אצטדיון לוז'ניקי במוסקבה אירח הערב (שישי) את מארחת הטורניר רוסיה ואת נבחרת ברזיל, שפתחו באופן רשמי את ההכנות לקראת המונדיאל בקיץ באצטדיון בו ייערך גם הגמר הגדול. הסלסאו הסתדרו ללא ניימאר הפצוע ושייטו ל-0:3 קליל משערים של הבלם מירנדה (53) ושל צמד שחקני ברצלונה, פיליפה קוטיניו (63, בפנדל) ופאוליניו (66). ברזיל, אחת המועמדות העיקריות להניף את הגביע, הייתה יכולה לכבוש שערים נוספים אך נתקלה ביכולת טובה של איגור אקינפייב בין הקורות, וגם ראתה את פאוליניו רושם שתי החמצות ענק, אך כל זה לא הפריע לה לחגוג בסיום.

* במשחק הכנה נוסף שהתקיים במקביל, נפרדו נבחרת קפריסין אותה מאמן רן בן שמעון ונבחרת מונטנגרו ב-0:0 באצטדיון ה-GSP.

הרכב רוסיה: איגור אקינפייב, אלכסנדר סמדוב (איגור סמולניקוב, 80), איליה קוטפוב, ולדימיר גראנאט, פיודור קודריאשוב, דימיטרי קומבארוב (יורי ז'ירקוב, 76), דניס גלושאקוב (אנטון מירנצ'וק, 63), רומן זובנין (אלכסנדר ארוחין, 85), אלכסנדר גולובין, אלכסיי מירנצ'וק (אלן דזגוייב, 55), פיודור סמולוב (אנטון זבולוטני, 72).

הרכב ברזיל: אליסון, דני אלבס (פגנר, 83), טיאגו סילבה, מירנדה (פדרו גרומל, 86), מרסלו, קאסמירו, פיליפה קוטיניו (טייסון, 79), פאוליניו (רנאטו אוגוסטו, 71), דוגלאס קוסטה, וויליאן (פרד, 80), גבריאל ז'סוס (רוברטו פירמינו, 65).

שחקני נבחרת ברזיל. רויטרס
יחזרו לרוסיה בקרוב מאוד. שחקני נבחרת ברזיל/רויטרס

דקה 5: מצב ראשון לברזיל. דני אלבס הקפיץ כדור יפה לרחבה, גבריאל ז'סוס השתלט והסתובב, אבל בעט למרכז השער שם המתין איגור אקינפייב, שמנע שער.

דקה 8: דני אלבס ממשיך להיות פעיל בהתקפה, והפעם שחרר בעיטה מכ-20 מטר שחלפה גבוה מעל השער.

דקה 13: רגעים של חרדה בברזיל. ז'סוס נפגע ברגלו ונשכב על כר הדשא, אך למרות הרושם הראשוני החלוץ ששב לאחרונה מפציעה קם וחזר לשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני נבחרת ברזיל מקיפים את גבריאל ז'סוס. רויטרס
ז'סוס בסדר, לרווחת חבריו לנבחרת/רויטרס

דקה 18: הסלסאו ממשיכים לתקוף. תוך חצי דקה אקינפייב קלט שני כדורים שננגחו לעבר המסגרת, על ידי קאסמירו וז'סוס.

דקה 28: התקפה יפה ומהירה של ברזיל הסתיימה במצב טוב של וויליאן, שהיה יכול גם למסור אבל החליט לבעוט, ולא ממש הטריד את אקינפייב עם כדור למרכז השער.

דקה 32: מצב ראשון לרוסים. פיודור סמולוב העביר כדור שמאלה לאלכסנדר סמדוב, שבעט טוב כמעט מסף הרחבה וסחט מאליסון הדיפה לקרן.

שחקן נבחרת ברזיל וויליאן, שחקן נבחרת רוסיה דניס גלושאקוב. AP
בעיטה חלשה. וויליאן/AP

דקה 35: דוגלאס קוסטה קיבל כדור טוב מפיליפה קוטיניו והתקרב לשער יתרון ברזילאי, אך הבעיטה שלו פספסה רק במעט את העמוד.

דקה 36: שוב תורה של רוסיה לאיים. חילופי מסירות נאים הסתיימו ברגליו של רומן זובנין, שלא הצליח למצוא את המסגרת ממצב קורץ.

דקה 37: עוד הזדמנות נפלאה למארחת! סמולוב הכניס יופי של כדור לאלכסיי מירנצ'וק, שמקרוב מאוד שיגר בעיטה חזק מעל השער. החמצה גדולה.

אוהדי נבחרת רוסיה. רויטרס
אוהדי רוסיה מתחילים לראות מצבים/רויטרס

דקה 47: החמצה גדולה של ברזיל! קוסטה פרץ באגף שמאל והעביר לוויליאן ברחבה, שחקן צ'לסי מצא את פאוליניו שממטרים ספורים בעט היישר על גופו של אקינפייב. אל הריבאונד הגיע קוטיניו, שבעט החוצה.

דקה 52: עוד הצלה של אקינפייב, הפער מרגל של שחקן שלו. וויליאן בעט ומיראנצ'וק הסיט, אך הכדור פגע בראשו של השוער הרוסי ויצא לקרן.

דקה 53: גול! הסלסאו ביצעו תרגיל קרן קצרה, וויליאן הגביה וטיאגו סילבה סחט עוד הדיפה מהשוער המארח, אך מירנדה עט על הכדור החוזר ובעט לרשת הגבוהה את ה-0:1 הברזילאים.

מירנדה שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
מירנדה חוגג עם החברים/רויטרס

דקה 60: עוד החמצה אדירה לפאוליניו. קוטיניו חדר לרחבה במהלך אישי נהדר והעביר לאמצע, חברו בברצלונה הצליח איכשהו לבעוט דווקא על אקינפייב, ששוב יצא במזל.

דקה 62: גול! 0:2 לברזיל בפנדל. פאוליניו הוכשל על ידי אלכסנדר גולובין ברחבה, קוטיניו ניגש לנקודה הלבנה ודייק.

דקה 66: גול! החגיגה נמשכת, ואחרי שתי החמצות גדולות הפעם פאוליניו מצא את הרשת. וויליאן הרים מימין, הקשר עמד פנוי לחלוטין ונגח מקרוב את ה-0:3.

פיליפה קוטיניו שחקן נבחרת ברזיל עם דני אלבס. רויטרס
קוטיניו חוגג עם אלבס/רויטרס

דקה 69: המחליף אלן דזגוייב הגיע למצב טוב והיה יכול לצמק, אבל בעט החוצה מתוך הרחבה.

דקה 77: ברזיל כמעט ספגה. אנטון מירנצ'וק כבר ניווט את הכדור לעבר המסגרת, טיאגו סילבה הצליח לעצור ממש מהקו.

דקה 93: שריקת הסיום. 0:3 קליל לברזיל על רוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully