וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה חודשים לפני המונדיאל: האחים ברזוצקי הודיעו על פרישה מנבחרת רוסיה

האחים התאומים אלכסיי ווסילי ברזוצקי (35) החליטו לוותר על השתתפות בטורניר היוקרתי שייערך הקיץ בארצם: "המצב הבריאותי של שנינו לא מפשר לתת את המקסימום במדים הלאומיים"

ספורט 1

שלושה חודשים לפני תחילתו של המונדיאל, הודיעו היום (רביעי) האחים ואסילי ואלכסיי ברזוצקי על פרישה מנבחרת רוסיה. האחים התאומים בני ה-35 נחשבו משך שנים לחולייה מרכזית בהגנת הנבחרת הרוסית אך הם החליטו במשותף לוותר על ההופעה בטורניר היוקרתי שייערך בארצם בקיץ. שני האחים, ששיחקו במדי הנבחרת מאז שנת 2003, הודיעו בשנה שעברה כי הם נוטלים "פסק זמן" מהנבחרת הלאומית לאחר שקיבלו איתותים מהמאמן סטניסלב צ'רצ'סוב על הכוונה להצעיר את הסגל.

עם זאת בחודשים האחרונים שני שחקנים מרכזיים שהיו אמורים לתפוס את מקומם של האחים ברזוצקי בנבחרת נפצעו (גאורגי דז'יקיה מספרטק מוסקבה וויקטור ואסין מצסק"א) וברוסיה נשמעו קריאות לזמנם שוב לקראת המונדיאל. גם צ'רצ'סוב עצמו לא פסל על הסף אפשרות זו. עם זאת היום שמו האחים קץ לשמועות והודיעו על פרישה רשמית מהנבחרת הלאומית.

עוד בנושא
לא רק מסי: רונאלדיניו יגיע לישראל בחודש אפריל
דיווח: יואכים לב המועמד המוביל לרשת את ארסן ונגר בארסנל בקיץ
דיווח: גארת' בייל "התפוצץ מזעם" ולא הודה לאוהדי ריאל מדריד

וסילי ואלכסיי ברצוזקי

בהודעת הפרישה המשותפת אמר היום ואסילי ברזוצקי: "לדעתי חשוב לומר כעת בבהירות שאני ואחי מסיימים את ההופעות עבור נבחרת רוסיה. אנחנו תמיד העמדנו את עצמנו בשמחה לרשות הנבחרת ותמיד נתנו עבורה את כל מה שיש לנו. אך כעת המצב הבריאותי של שנינו לא מאפשר זאת יותר. ההחלטה היא סופית והיום גם הודענו עליה לסנטיסלב צ'רצ'סוב. אני משוכנע שצוות האימון ימצא פתרונות מתאימים להגנת הנבחרת".

רוסיה הוגרלה לבית א' של המונדיאל יחד עם ערב הסעודית, מצרים ואורוגוואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully