וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורחה סמפאולי: "הייתי מעדיף לא לשחק בישראל לפני המונדיאל"

מאמן נבחרת ארגנטינה התייחס למשחק שנקבע ל-9 ביוני: "הייתי שמח לקיים אותו בברצלונה, אבל אנחנו חייבים לעמוד בהתחייבות". השאיר את דיבאלה ואיקרדי מחוץ לסגל לקראת איטליה וספרד

ספורט 1

בווידאו: תקציר ניצחונה של יובנטוס בחצי גמר הגביע האיטלקי

עוד לפני משחק ההכנה שלה בישראל ב-9 ביוני, נבחרת ארגנטינה תקיים החודש שני משחקים מול יריבות קצת יותר חזקות, בדמות איטליה (23 במרץ, אצטדיון איתיחאד במנצ'סטר) וספרד (27 במרץ, אצטדיון וונדה מטרופליטנו במדריד). המאמן חורחה סמפאולי פרסם היום (חמישי) את הסגל של הליגיונרים למשחקים והסביר מדוע השאיר בחוץ את מאורו איקרדי, פאולו דיבאלה ופאפו גומס. לעומתם, גונסאלו היגואין שב לסגל אחרי היעדרות של תשעה חודשים.

"אני סגור על 80 אחוזים מהרשימה לקראת המונדיאל", הבהיר סמפאולי במסיבת העיתונאים בה הודיע על 22 המוזמנים, אליהם יצטרפו בימים הקרובים שחקנים מהליגה הארגנטינאית. "המשימה המורכבת ביותר היא לבחור את 20 האחוזים הנותרים. אנחנו בוחנים אפשרויות לעמדת המגן הימני מהליגה המקומית וגם את קרלוס טבס. דיבאלה, גומס ואיקרדי הם שחקנים שאנחנו מודעים ליכולתם, עכשיו אנחנו רוצים לבחון אחרים. זה לא פוגע בסיכויים שלהם להגיע לגביע העולמי. רוב השחקנים כאן הם כאלה שמובילים את הקבוצות שלהם. עם הזמן הקצר שנותר, אנחנו צריכים לקחת שחקנים שנוכל לשלב אותם בצורה טובה".

על היגואין אמר המאמן: "אני רואה את היגואין בוגר, מבוסס. שחקנים כאלה נותנים את התחושה שאם נחבר הכול יחד, נעשה מונדיאל נהדר. אני מנסה ליהנות ממה שיש לי, זה חלום ואני מנסה להפיק ממנו את כל מה שאפשר. נבחרתי כי אני רואה כדורגל בצורה שהתאימה לרצון של ראשי ההתאחדות".

בהמשך, סמפאולי לא הסתיר את חוסר שביעות רצונו מהמשחק בישראל, שיהיה האחרון של נבחרתו לפני ההמראה לרוסיה: "הייתי מעדיף שהמשחק נגד ישראל יהיה בברצלונה, אבל אנחנו חייבים למלא אחר ההוראות ולעמוד בהתחייבות שלנו. הבעתי את דעתי בנוגע למשחק הזה, אבל אני מאמין בקלאודיו טאפיה והוא אמר לי שזה משהו שהיה הכרחי".

עוד בנושא:
רוב הפרטים סגורים: ארגנטינה תגיע ב-9 ביוני למשחק בישראל
אלמוג כהן: "הקהל ייהנה ממסי ומהנבחרת". ליאור רפאלוב: "יום חג"

גונסאלו היגואין שחקן נבחרת ארגנטינה. GettyImages
חוזר לנבחרת עם מחמאות מהמאמן. גונסאלו היגואין/GettyImages

הסגל המלא של ארגנטינה

שוערים: סרחיו רומרו (מנצ'סטר יונייטד), נהואל גוסמן (טיגרס), ווילי קבאז'רו (צ'לסי).

הגנה: מרקוס רוחו (מנצ'סטר יונייטד), ראמירו פונס מורי (אברטון), פדריקו פאסיו (רומא), ניקולאס אוטאמנדי (מנצ'סטר סיטי), מרקוס אקוניה (ספורטינג ליסבון), ניקולאס טגליאפיקו (אייאקס), גבריאל מרקאדו (סביליה).

קישור: חאבייר מסצ'ראנו (הביי), לאנדרו פארדס (זניט), מנואל לאנסיני (ווסטהאם), אדוארדו סאלביו (בנפיקה), ג'ובאני לו סלסו (פריס סן ז'רמן, לוקאס ביגליה (מילאן), אבר באנגה (סביליה), אנחל די מריה (פריס סן ז'רמן).

התקפה: ליאונל מסי (ברצלונה), גונסאלו היגואין (יובנטוס), סרחיו אגוארו (מנצ'סטר סיטי), דייגו פרוטי (רומא).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully