וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלנדו סה בדרך לסין, מכבי תל אביב תרוויח לפחות מיליון יורו

26.2.2018 / 14:22

החלוץ הפורטוגלי, 29, שלא התאקלם בקרית שלום ושיקם את הקריירה בסטנדרד ליאז', על סף מעבר לליגה הסינית. הבלגים כבר דחו הצעה בסך 5 מיליון יורו ודורשים 8 מיליון יורו, כשחלון ההעברות בסין עומד להיסגר

ספורט 1

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על הפועל חיפה

מכבי תל אביב עשויה לקבל בימים הקרובים פעם נוספת סכום כסף נאה מהכדורגל הסיני. בבלגיה מדווחים כי אורלנדו סה, החלוץ הפורטוגלי שלא התאקלם אצל הצהובים ושיקם את הקריירה בסטנדרד ליאז', נמצא על סף מעבר לליגה הסינית. עסקה כזו תזכה את מכבי תל אביב בנתח של 20 אחוזים מסכום ההעברה, לאור הסיכום בין הצדדים כאשר סה שוחרר ללא דמי העברה וחתם לשלוש שנים בסטנדרד בסוף אוגוסט 2016.

עוד בנושא

וידאר קיארטנסון סובל מכאבים, מכבי תל אביב עוקבת אחר מצבו
מרגיש שלם: מאחורי הקלעים של החתימה של ערן זהבי על חוזה חדש
מכבי תל אביב הביסה 0:4 את הפועל חיפה במשחק הצמרת, צפו בתקציר
במכבי תל אביב טוענים: "אם דסה ישחק את כל המשחקים, הסיכוי לאליפות גבוה מאוד"

אורלנדו סה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עוד כסף מסין לגולדהאר. סה/ברני ארדוב

סה בן ה-29 כבש 14 שערים בעונה שעברה ועומד על 10 העונה, כמבקיע העיקרי של סטנדרד ליאז' ויקיר האוהדים, שהופתעו לראותו עולה אמש (ראשון) מהספסל רק בדקה ה-80 במשחק הביתי מול המוליכה קלאב ברוז'. לאחר המשחק גברו השמועות לפיהן החלוץ יעבור לסין, משם קיבל שלוש הצעות, כולל אחת עם שכר שנתי של 3 מיליון יורו מהעולה החדשה דליאן ייפנג. הבלגים כבר דחו הצעה בסך 5 מיליון יורו ודורשים 8 מיליון יורו, כשחלון ההעברות בסין נסגר בעוד יומיים.

אם סטנדרד תמכור ב-5 מיליון יורו, מיליון אחד יועבר לקופתה של מכבי תל אביב. אם הקבוצה הבלגית אכן תצליח לקבל 8 מיליון יורו עבור החלוץ, הצהובים כבר ירוויחו מהעסקה נתח יפה של 1.6 מיליון. לשם השוואה, הצהובים מכרו בעבר (באופן ישיר) רק שלושה שחקנים בסכום גבוה יותר: מוסא קונאטה לקרסנודאר תמורת 2 מיליון יורו ב-2012, טל בן חיים בקיץ האחרון לספרטה פראג ב-2.9 מיליון יורו והשיאן ערן זהבי לגוואנגז'ו R&F תמורת 7.1 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully