וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברט ואן מארוויק מונה למאמן נבחרת אוסטרליה

המאמן ההולנדי שהוליך את האורנג' לגמר מונדיאל 2010 והעלה את סעודיה למונדיאל ברוסיה, ידריך את הסוקרוז שהעפילו בפעם הרביעית ברציפות ויפגשו את צרפת, פרו ודנמרק בבית ג'

ברט ואן מארוויק מאמן נבחרת אוסטרליה. AP
פוטר מסעודיה למרות העפלה למונדיאל, אך יהיה ברוסיה עם אוסטרליה. ואן מארוויק/AP

חודשיים עברו מאז ההתפטרות המפתיעה של אנג' פוסטקוגלו והיום (חמישי) נבחרת אוסטרליה מצאה מאמן. ברט ואן מארוויק, מאמן נבחרת הולנד לשעבר, מונה היום כמאמנם החדש של הסוקרוז וידריך אותם במונדיאל הקרוב ברוסיה, שם אוסטרליה שובצה לבית ג' יחד עם צרפת החזקה, פרו המפתיעה ודנמרק.

ואן מארוויק עשה את השם שלו כמאמנה של פיינורד וב-2008 הוא מונה למאמן נבחרת הולנד, אותה הוא הולך עד לגמר של מונדיאל 2010 בדרום אפריקה שבו האורנג' היו קרובים לזכייה היסטורית אך נכנעו לשער של אנדרס אינייסטה בהארכה מול ספרד. המשך הקריירה של ואן מארוויק היה הרבה פחות מוצלח. אחרי הופעה כושלת ביורו 2012 המאמן ההולנדי התפטר מתפקידו ועבר לאמן את המבורג, ממנה הוא פוטר אחרי חצי שנה בעקבות רצף של שמונה הפסדים.

אחרי הכישלון הראשון בקריירה שלו, ואן מארוויק מונה למאמן נבחרת סעודיה אותה הוא הוליך למונדיאל אחרי 12 שנים, אך פוטר משם אחרי חילוקי דיעות עם ראשי הנבחרת. אגב, סעודיה של ואן מארוויק פגשה פעמיים את אוסטרליה בבית מוקדמות המונדיאל האסייאתי. המשחק הראשון בסעודיה הסתיים ב-2:2 והגומלין הסתיים ב-2:3 דרמטי לסוקרוז באדלייד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully