וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל שמחה, אנגליה צריכה להיות מרוצה? מנצחות ומפסידות ההגרלה

הסלסאו לא אמורים להתאמץ בבית הנוח שקיבלו, האנגלים שוב יפתחו ציפיות וינסו לא להתרסק. גרמניה יכולה להרגיש מבואסת, וגם פיפ"א (אבל היא לפחות תרוויח את ספרד - פורטוגל על ההתחלה)

אימג'בנק GettyImages

הגרלת שלב הבתים של מונדיאל 2018 נערכה היום (שישי) בקרמלין שבמוסקבה, בירת רוסיה וכרגיל, יש לא מעט רגשות ותגובות סביב 48 המשחקים שסידרה לנו ההגרלה בשלב הבתים, שייצא לדרך ב-14 ביוני ויסתיים ב-28 ביוני, רגע לפני הנוקאאוט. הנה כמה מהמנצחות והמפסידות הגדולות של ההגרלה.

המנצחת: רוסיה. משחק הפתיחה הוא אף פעם לא פשוט עבור המארחת הלחוצה, אבל הרוסים התפנקו עם מפגש מול ערב הסעודית החלשה, משחק שהם פשוט חייבים לעבור בלי שום בעיות. משם והלאה הקושי יעלה, תחילה מצרים וסלאח ואז אורוגוואי, אבל רוסיה יכולה לצבור הרבה ביטחון במהרה.

המפסידה: פיפ"א. ארבע שנים מחכה כל העולם לרגע הזה - משחק הפתיחה של המונדיאל. לא חיכינו בשביל רוסיה - ערב הסעודית. נכון, ההתרגשות תהיה שם, אבל קשה להאמין שיותר מדי אנשים ישבו מול הטלוויזיה 90 דקות בשביל המפגש הזה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקני נבחרת רוסיה. רויטרס
בשביל רוסיה - סעודיה חיכינו ארבע שנים?/רויטרס

המנצחת: פיפ"א. ואם פיפ"א היא המפסידה הגדולה של בית א' ומשחק הפתיחה המשעמם, הרי שכבר ביום השני של הטורניר היא זכתה לקרב ענק: רונאלדו נגד ספרד, אלופת אירופה הנוכחית מול הקודמת ועוד כל מיני דברים שתרצו. תענוג.

המפסידה: פורטוגל. גם אם רונאלדו יגיע בכושר שיא, הרי שהסלסאו קיבלו מהדרג השני בדיוק את הנבחרת שאף אחד לא רצה לפגוש. הם עדיין יעלו כנראה מהבית הזה, אבל אם יפלו למקום השני הם עלולים להיות בבעיה בהמשך.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
רונאלדו בטוח לא רצה את ספרד, אנחנו דווקא מרוצים/רויטרס

המנצחת: צרפת. ב-1998 הטריקולור אירחו את המונדיאל. הם הוצבו בבית ג', כמו עכשיו. הם סיימו את שלב הבתים מול דנמרק, כמו עכשיו. והם זכו לבסוף בטורניר, כמו עכשיו? הקארמה איתם, והצרפתים גם קיבלו בית קליל במיוחד.

המפסידה: פרו. אחת הנבחרות שהפתיעו יותר מכל בעצם העלייה דורגה בחסות פיפ"א בדרג השני, מה שיכול היה לסדר לה הגרלה טובה. במקום, הפרואנים קיבלו את המדורגת הכי גבוהה בדרג השלישי ואת הנבחרת הכי מנוסה אולי בדרג הרביעי.

אנטואן גריזמן שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
אין כמו קצת קארמה טובה. גריזמן יכול להתחיל לפנטז/רויטרס

המנצחת: איסלנד. במונדיאל הראשון בתולדותיה, הנבחרת הקטנטנה שהדהימה את העולם עם העלייה לרבע הגמר ביורו האחרון גם זכתה למפגש מול מסי וגם לבית שעם קצת אומץ, היא יכולה לצלוח.

המפסידה: ניגריה. ב-1994, 2002, 2010 ו-2014 הסופר איגלס הפסידו לארגנטינה בשלב הבתים. כל פעם בהפרש של שער אחד, אבל הפסידו (נכון, לאחרונה הם עשו מהפך מול ארגנטינה במשחק ידידות מ-2:0 ל-2:4 גדול, ועדיין). תוסיפו לכך שתי נבחרות אירופאיות קשוחות, קרואטיה ואיסלנד, בדיוק הסוג השנוא על האפריקאיות וקיבלתם בית שלניגריה יהיה קשה מאוד לעבור.

שחקני נבחרת איסלנד אחרי ההדחה מהיורו. AP
יעקצו גם את מסי?/AP

המנצחת: ברזיל. הנבחרת הטובה בדרום אמריקה, אולי הטובה בעולם, תטייל כנראה בלי שום בעיות בבית הזה. נכון, מהדרג הרביעי היא קיבלה בסוף את סרביה, אבל זה לא אמור להפריע לה יותר מדי בבית הכי קל במונדיאל הזה.

המפסידה: קוסטה ריקה. הסנסציה של המונדיאל הקודם, שהגיעה עד רבע הגמר, תתקשה הרבה יותר הפעם. קודם כל, מכירים אותה וכבר פחות מזלזלים. מעבר לכך, ומעבר למשחק מול ברזיל, קוסטה ריקה תיתקל במחזור הסיום בשוויץ, אולי לא הנבחרת הכי מבריקה שיש, אבל חבורה כל כך מנוסה ויעילה להחריד. אם קוסטה ריקה תעבור את שלב הבתים, זו תהיה סנסציה אדירה.

שוער נבחרת קוסטה ריקה קיילור נבאס חוגג העפלה לגביע העולמי. AP
יהיה קשה לחזור לרבע הגמר/AP

המנצחת: אין. אף אחת לא באמת יכולה לצאת מרוצה מההגרלה הזו. גרמניה כנראה תסתדר, אבל קיבלה בית שיגרום לה לעבוד קשה. מקסיקו ושבדיה ייאבקו זו בזו ושתיהן בערך באותה רמה ודרום קוריאה סתם נתקעה בבית שגדול עליה.

המפסידה: שבדיה ומקסיקו. שתי נבחרות ששוות בחלק מהבתים האחרים מקום בשמינית (תשאלו את מקסיקו, מלכת ההדחות בשמינית הגמר), אבל מכאן רק אחת מהן כנראה תעפיל לשלב הבא. חבל גם עבורנו הצופים, שניאלץ להיפרד די מהר מאחת הנבחרות הססגוניות הללו.

שחקני נבחרת שבדיה חוגגים העפלה למונדיאל. רויטרס
שבדיה יכולה לחוש מאוכזבת/רויטרס

המנצחת: אנגליה. נבחרת שלושת האריות הייתה עלולה לקבל את ברזיל או ארגנטינה. כדור אחד קודם לכן, הייתה נופלת לבית של גרמניה. במקום, היא קיבלה מהדרג הראשון את הבלגים, שתמיד מתקשים לממש את הפוטנציאל ומהדרגים הנמוכים שתיים מהנבחרות החלשות בטורניר.

המפסידה: גם אנגליה. הבעיה של האנגלים היא שההגרלה הזו, שנראית מבטיחה על הנייר, כולל הצטלבות נוחה בשמינית הגמר, רק תגרום להם להתחיל לפתח ציפיות. זה שוב ייגמר בהדחה מבישה בשלב הבתים?

שחקן נבחרת אנגליה הארי קיין. רויטרס
אנגליה גם מנצחת, וגם מפסידה/רויטרס

המנצחת: פולין. הפולנים עקצו את המערכת, לא שיחקו משחקי ידידות ודורגו בדרג הראשון. למרות זאת, הם היו יכולים לקבל את ספרד או אנגליה למשל, אבל במקום זכו בקולומביה, נבחרת טובה אבל לא מדהימה. אחר כך הצטרפו גם יפן וסנגל הלא מאיימות והדרך של לבנדובסקי ולהקתו לשלב הבא נראית סלולה.

המפסידה: כל רשת טלוויזיה בעולם שתשדר את המשחקים בבית הזה. פולין, קולומביה, סנגל ויפן. אל תבנו על יותר מדי רייטינג, אה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully