וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ג'אן פיירו ונטורה פוטר מאימון נבחרת איטליה

המאמן בן ה-69 שילם את מחיר אי ההעפלה של האזורי למונדיאל לראשונה מזה 60 שנה. במקביל נמשך בארץ המגף הלחץ להביא לפיטוריו של יושב ראש ההתאחדות לכדורגל קרלו טאבקיו שמתעקש להמשיך

ג'אן פיירו ונטורה, מאמן נבחרת איטליה. רויטרס
סוף הדרך. ונטורה/רויטרס

התאחדות הכדורגל של איטליה הודיעה הערב (רביעי) רשמית על פיטוריו של המאמן ג'אן פיירו ונטורה. זאת לאחר שאיטליה הפסידה 1:0 בסיכום שני משחקים לשבדיה בפלייאוף ההעפלה למונדיאל ותיעדרך מהטורניר היוקרתי לראשונה מזה 60 שנה.

הפיטורים הגיעו לאחר ישיבת חירום של ההתאחדות האיטלקית ואגב, באיטליה יש לחץ כבד להתפטרותו של ראש המערכת, נשיא ההתאחדות קרלו טאבקיו. בארץ המגף טוענים שטאבקיו לא יתפטר משום שהוא זוכה לתמיכה מחברי הוועד של ההתאחדות. עוד לפני כן יו"ר ארגון השחקנים דמיאנו טומאסי אישר שטאבקיו אמר שלא יתפטר וכי הוא לא יקדים את הבחירות על תפקידו כי אין צורך בשינוי במערך ההתאחדות.

עוד בנושא
טירוף באוסטרליה, פוסטקוגלו: "האמנו במה שאנו עושים מתחילת הדרך"
ג'אנלואיג'י בופון פרש ומירר בבכי, עולם הכדורגל מצדיע: "תודה"
שוב ראו את הסוליה של המגף: איטליה כבר ידעה השפלות גדולות יותר

מאמן באיירן מינכן קרלו אנצ'לוטי. GettyImages
יגיע לאזורי? אנצ'לוטי/GettyImages

ונטורה מונה למאמן האזורי במקומו של אנטוניו קונטה לאחר סיומו של יורו 2016 כשלפני כן הוא אימן במשך חמש שנים את טורינו. תחת הדרכתו סיימה נבחרת איטליה את בית מוקמות המונדיאל במקום השני (כולל שני ניצחונות על ישראל) והייתה בטוחה שתגיע למונדיאל דרך משחקי הפלייאוף אך השבדים היו אלו שחוללו את הסנסציה.

המועמדים המובילים להחליף את ונטורנה הם קרלו אנצ'לוטי, אנטוניו קונטה ולואיג'י די ביאגי'ו. בפרסומים באיטליה הודגש כי פגישת החרום של ראשי ההתאחדות עסקה בהדחתו של ונטורה בלבד ולא הועלו בו שמות קונקרטיים שמועמדים להחליפו. על פי הדיווחים מאיטליה עניין זה יידון בתקופה הקרובה. עם זאת בכיר בהתאחדות האיטלקית צוטט היום כאומר: "במצב שנוצר אנצ'לוטי הוא האיש המתאים להגיע לנבחרת".

אגב, החוזה של ונטורה קובע כי הוא יקבל את מלוא שכרו גם במקרה של פיטורין ולכן הוא אמור לקבל בחודשים הקרובים סכום של 866 אלף יורו. בהתאחדות מקווים שהוא ימצא בקרוב קבוצה חדשה על מנת להימנע מהתשלום למאמן המושמץ.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

ברשת כבר חוגגים

בסניף האיטלקי של איקאה כבר הציעו לונטורה ספסל חדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully