וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העולה ה-31: אוסטרליה ניצחה 1:3 את הונדורס ועלתה למונדיאל 2018

אחרי ה-0:0 במשחק הראשון מילה ידינאק כבש שלושער ושלח את הסוקרוז לגביע עולם רביעי ברציפות וחמישי בסך הכול. הקשר כבש בבעיטה חופשית (54) והוסיף שניים נוספים (72 ,85) בפנדלים

שחקני נבחרת אוסטרליה חוגגים עם מילה ידינאק. GettyImages
האוסטרלים חוגגים/GettyImages

נבחרת אוסטרליה היא העולה ה-31 למונדיאל 2018 ברוסיה. הסוקרוז ניצחוו היום (רביעי) 1:3 את נבחרת הונדורס בגומלין פלייאוף העלייה לגביע העולם, אחרי 0:0 במשחק הראשון. גיבור המשחק היה מילה ידינאק, שכבש את כל שלושת השערים ושלח את האוסטרלים למונדיאל רביעי ברציפות וחמישי בסך הכול. העולה ה-32 והאחרונה לטורניר תיקבע הלילה במשחק הגומלין בין פרו לניו זילנד (0:0 במשחק הראשון).

במחצית הראשונה לא נרשמו הרבה אירועים והתוצאה נותרה מאופסת, אבל האוזיס לא התכוונו לתת למשחק להגיע להארכה והכריעו אותו במחצית השנייה. זה החל בבעיטה חופשית של ידינאק (54) שלא נראתה מסוכנת, אך פגעה בגופו של מיינור פיגרואה ומצאה את הרשת. בדקה ה-72 אוסטרליה קיבלה פנדל, אחרי ספק נגיעת יד של בריאן אקוסטה ברחבה, וידינאק ניצל זאת כדי להשלים צמד מהנקודה הלבנה. בדקה ה-85 ג'רי פלאסיוס הכשיל את רובי קרוסה, הפעם לאוסטרליה הגיע פנדל בוודאות ומי אם לא ידינאק קבע את תוצאת הסיום, ונתן את האות לחגיגות. אלברט אליס (94) רק צימק לאורחת, שקיוותה להגיע למונדיאל רביעי בתולדותיה.

ניקיטה רוקאביציה ממכבי חיפה, שנכנס כמחליף בדקה ה-89 במשחק הקודם, לא שותף הפעם במדי אוסטרליה ויקווה להוות חלק משמעותי יותר מהסגל במונדיאל עצמו.

צפו בשער הראשון של ידינאק

וזה השני

והשלישי

העולות למונדיאל

אירופה

רוסיה
בלגיה
גרמניה
אנגליה
ספרד
פולין
איסלנד
סרביה
פורטוגל
צרפת
קרואטיה
שבדיה
דנמרק
שוויץ

דרום אמריקה

ברזיל
אורוגוואי
ארגנטינה
קולומביה

אסיה

איראן
יפן
דרום קוריאה
ערב הסעודית
אוסטרליה

מרכז אמריקה

מקסיקו
קוסטה ריקה
פנמה

אפריקה

ניגריה
מצרים
סנגל
מרוקו
טוניסיה

מאבקי הפלייאוף:

פרו / ניו זילנד (0:0 במשחק הראשון)

שחקן נבחרת הונדורס אמיליו איסגירה פצוע. רויטרס
אכזבה בהונדורס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully