וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוויץ חוגגת העפלה למונדיאל: "היה עלינו המון לחץ, היה מאוד קשה"

השוויצרים גירדו 0:0 עם צפון אירלנד ועלו בזכות ה-0:1 מהמשחק הראשון. פטקוביץ': "גאה בנבחרת הזאת". הצפון אירים שבורים, מייקל אוניל: "זה הוכרע על טעות שיפוט במשחק הראשון"

נבחרת שוויץ הוכיחה אמש (ראשון) פעם נוספת שהיא אימפריה אירופית של ממש, כשהעפילה לגביע העולמי בפעם הרביעית ברציפות וה-11 בתולדותיה. השוויצרים עשו זאת אחרי 0:0 עם צפון אירלנד, שהספיק אחרי ה-0:1 הדחוק מהמשחק הראשון.

המאמן ולדימיר פטקוביץ' אמר בסיום: "זה היה תהליך ארוך ואני גאה בנבחרת הזאת על מה שהיא השיגה". פטקוביץ' אף החמיא לאוהדים הצפון אירים: "אפשר ללמוד מהם משהו. הם היו מאחורי הנבחרת שלהם, אפילו כשלא הצליחה".

"זה היה מאוד קשה, היה עלינו המון לחץ", הודה השוער המנצח יאן זומר. "כולם אמרו שזה כמעט גמור, אבל נגד נבחרות כאלה זה קרב. אני נרגש מאוד, עמדנו במשימה שלנו. חבל שלא היינו יעילים יותר, ואז היינו עושים את זה קצת יותר קל".

ג'רדאן שאקירי הוסיף: "היה משחק קשה, המשטח היה לא פשוט והיריבה היתה חזקה. אני גאה מאוד בהעפלה הזאת, של מדינה שלמה."

בריל אמבולו סיכם: "עבדנו קשה מאוד במשך שנה וחצי כדי להעפיל כך שאנחנו נרגשים מאוד".

הצפון אירים נותרו מאוכזבים, לאחר שהיו כל כך קרובים להעפיל לגביע העולמי לראשונה מאז 1986. "בסופו של דבר הודחנו בגלל החלטת שיפוט רעה במשחק הראשון", אמר המאמן מייקל אוניל. "היכולת שלנו היתה נפלאה. היינו הנבחרת הטובה יותר. לחצנו עד הדקה ה-94. השחקנים שלי מרוסקים, אבל אני לא יכול להיות גאה יותר".

עוד בנושא:

שוויץ נפרדה ב-0:0 מצפון אירלנד ועלתה למונדיאל אחרי 0:1 בסיכום
בזכות ה-1:4 שהשיגה בבית: קרואטיה עלתה למונדיאל אחרי 0:0 ביוון

מאמן נבחרת צפון אירלנד מייקל אוניל. רויטרס
השחקנים שלו מרוסקים. מייקל אוניל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully