וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה תפתח מול גרמניה עם ההרכב הכי פחות מנוסה שלה מאז 1976

מכת הפציעות תביא את גארת' סאות'גייט לפתוח מול אלופת העולם עם 11 שחקנים שרשמו יחד רק 101 הופעות בנבחרת. שלושה שחקנים צפויים לערוך הופעות בכורה, אריק דייר בן ה-23 ישמש כקפטן

שחקן נבחרת אנגליה פיל ג'ונס, שחקן נבחרת ספרד דייגו קוסטה. AP
הכי מנוסה בהרכב. פיל ג'ונס/AP

נבחרת אנגליה תפגוש הערב (שישי, 22:00, ספורט2) את אלופת העולם, גרמניה, למשחק הכנה לקראת המונדיאל בוומבלי - ונראה כי היא הולכת להציג את ההרכב הכי פחות מנוסה שלה מאז שנת 1976. ייתכן ואחרי קיץ של הצלחות רבות עבור הנבחרות הצעירות של אנגליה מדובר בדבר הגיוני, אך בסופו של דבר זה נגרם בשל מכת פציעות בסגל - ויביא את גארת' סאות'גייט לפתוח עם 11 שחקנים שצברו יחד רק 101 הופעות בינלאומיות.

נבחרת שלושת האריות נאלצה לשחרר ולהחליף לא פחות משבעה שחקנים שזומנו לסגל עקב פציעות: שלישיית התרנגולים הארי קיין, הארי ווינקס ודלה עלי, צמד שחקני מנצ'סטר סיטי ראחים סטרלינג ופביאן דלף וכן ג'ורדן הנדרסון וג'ק באטלנד. בשל כך, צפי סאות'גייט להעניק הופעות בכורה לתמי אברהם, רובן לופטוס-צ'יק וג'ורדן פיקפורד, כאשר עבור השניים הראשונים זהו זימון ראשון לנבחרת. מעבר לזה, אריק דייר יענוד את סרט הקפטן בגיל 23 בלבד.

הגיל הממוצע של ה-11 הצפויים לעלות לגר הדשא בוומבלי הוא 25 שנים ו-50 ימים, לא ממוצע מאוד נמוך אך מדובר בשחקנים חסרי ניסיון בינלאומי. שיאן ההופעות בנבחרת מבין שחקני ההרכב יהיה פיל ג'ונס, עם 23 הופעות ומלבדו יעלו חמישה שחקנים בלבד עם למעלה מעשר הופעות. שישה האחרים שיפתחו מחזיקים יחד בשמונה הופעות במדי אנגליה.

מדובר בהרכב הכי פחות מנוסה שיציגו האנגלים מאז פגשו את ויילס ב-1976, גם אז פתחו שלושה שחקנים לראשונה בנבחרת ולשאר השחקנים היו 47 הופעות בסך הכול. לשם השוואה - ההרכב האחרון של אנגליה, מהמשחק מול ליטא, כלל שחקנים עם 120 הופעות משותפות. שלושה ימים לאחר גרמניה, אנגליה תארח גם את ברזיל ולשם צפוי סאותג'ייט חזמן שני חלוצים מבין שלושה מסגל הנבחרת הצעירה - דומוניק סולנקה, דומיניק קלברט-לוין ודמארי גריי.

עוד בנושא

פלייאוף המונדיאל: קרואטיה הביסה 1:4 את יוון, שוויץ ניצחה 0:1 את צ' אירלנד
בשם האם: ניקולה קאליניץ' מצפה לעונה חלומית במילאן ובנבחרת קרואטיה
הכדור הרשמי של מונדיאל 2018 הוצג: הכירו את טלסטאר 2018

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully