וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף המונדיאל: קרואטיה הביסה 1:4 את יוון, שוויץ ניצחה 0:1 את צ' אירלנד

שערים של מודריץ' (14), קאליניץ' (19), פרישיץ' (34) וקרמאריץ' (49) קירבו את הקרואטים להעפלה. סוקרטיס רק צימק ליוונים (30). פנדל של רודריגס (58) העניק לשוויצרים ניצחון בבלפסט

שחקן נבחרת קרואטיה לוקה מודריץ' חוגג. רויטרס
מודריץ' חוגג את הראשון של קרואטיה נגד יוון. אחר כך באו עוד שלושה/רויטרס

פלייאוף מוקדמות המונדיאל יצא הערב (חמישי) לדרך עם שני משחקים לוהטים: נבחרת קרואטיה התקרבה מאוד להעפלה לטורניר ברוסיה אחרי שהביסה בזאגרב 1:4 את יוון שהפגינה משחק חלש ביותר. נבחרת שוויץ חזרה עם ניצחון 0:1 מצפון אירלנד מפנדל מפוקפק מאוד וזה אמור להספיק לחבורה של ולדימיר פטקוביץ' כדי להעפיל בסופו של דבר למונדיאל. משחקי הגומלין ייערכו ביום ראשון הקרוב.

קרואטיה – יוון 1:4

הקרואטים השיגו מקדמה אדירה בזאגרב לקראת הגומלין ונראה שדרכם למונדיאל סלולה. מי שסידר סיפתח נוח לקרואטים היה השוער היווני אורסטיס קארנזיס שהתקשה להרחיק כדור פשוט והכשיל את ניקולה קאליניץ'. השופט הצביע על הנקודה הלבנה ולוקה מודריץ' שיגר פנימה. בהמשך קאליניץ' עצמו (19), איבן פרשיץ' (34) ואנדריי קרמאירץ' (49) מצאו אף הם את הרשת וקונסטנטינוס פורטונאס רק צימק בנגיחה בדקה ה-30. היוונים זקוקים ל-0:3 ביתי כדי להעפיל, ספק אם ישיגו זאת.

שחקני שוויץ חוגגים. רויטרס
באו, כבשו, ניצחו. שחקני שוויץ חוגגים/רויטרס

צפון אירלנד – שוויץ 1:0

הצפון אירים קיוו להשיג תוצאה טובה כדי להעפיל למונדיאל ראשון מאז 1958, אבל דווקא השוויצרים היו אלו שעשו את העבודה, השיגו ניצחון חוץ לא יפה לעין אבל התקרבו מאוד להופעה ברוסיה בקיץ הקרוב. הרגע שהכריע את המשחק בדקה ה-58 אחרי שהשופט קבע שקורי אוונס שיחק בכדור בידו ברחבה והצביע על הנקודה הלבנה, החלטה שעל פניו נראת לא נכונה. ריקרדו רודריגס פינדל בהצלחה, שוויץ סיכלה את הניסיון הצפון אירי להשוות והדרך לרוסיה נראת סלולה עבור החבורה של ולדימיר פטקוביץ'

seperator

מהלך המשחק

דקה 1: שני המשחקים יצאו לדרך. מי תעשה צעד לכיוון הופעה ברוסיה?

דקה 5: הזדמנות גדולה לקרואטיה מול יוון כשהכדור הסתובב ברחבת החמש אחרי כדור קרן. ההגנה הצליחה להרחיק.

דקה 14: שער! קרואטיה עלתה ל-0:1 על יוון אחרי טעות קשה בהגנה. צבאלאס החזיר את הכדור לשוער אורסטיס קארנזיס שלא הצליח להרחיק והכשיל את קאליניץ'. השופט הצביע על הנקודה הלבנה ולוקה מודריץ' כבש את הפנדל בקור רוח.

שחקן נבחרת צפון אירלנד סטיבן דייויס. רויטרס
סטיבן דייויס מצפון אירלנד בפעולה. כנראה שהוא לא יהיה במונדיאל/רויטרס

דקה 19: שער! קרואטיה הכפילה את היתרון ועלתה ל-0:2. ניקולה קאליניץ' קיבל כדור בתוך הרחבה מאיבן סטריניץ' ובעט מקרוב פנימה.

דקה 20: במשחק המקביל עדיין אין שערים בין צפון אירלנד לשוויץ.

דקה 30: שער! יוון חזרה למשחק וצימקה ל-2:1 נגד קרואטיה. קרן של קונסטנטינוס פורטונאס הגיעה לראש של סוקרטיס פפאסטאטופולוס שנגח מתוך הרחבה לפינה הגבוה של השער הקרואטי.

שחקני נבחרת קרואטיה. רויטרס
שחקני נבחרת קרואטיה חוגגים/רויטרס

דקה 34: שער! המשחק המשוגע בין קרואטיה ליוון נמשך בדמות שער שלישי של הקרואטים. איבן פרישיץ' השתלט על כדור רוחב ושיגר מקרוב פנימה. 1:3 לקרואטיה. נבחרת יוון ספגה בתוך 35 דקות מחצית מהשערים שספגה בכל טורניר בית המוקדמות.

דקה 40: בצפון אירלנד האוהדים ביציעים מטריפים את השחקנים, אבל במגרש עדיין אין שערים.

דקה 45: מחציות בשני המגרשים: קרואטיה עושה חיל נגד יוון, שוויץ החזיקה יותר בכדור נגד צפון אירנלד אבל לא הצליחה לתרגם זאת לשערים.

שחקן נבחרת יוון סוקרטיס פפאסטאטופולוס. רויטרס
סוקרטיס פפאסטאטופולוס חוגג את השער לזכות יוון. המשימה שלו נראת כמעט בלתי אפשרית/רויטרס

דקה 51: הכדור נשלח לעברו של האריס ספארוביץ' השוויצרי שניצב לבדו ברחבה של צפון אירלנד אך החלוץ לא הצליח למצוא את הרשת.

דקה 49: שער! החגיגה הקרואטית נמשכת. הפעם אנדריי קרמאריץ' מצא את הרשת מקרוב. קרואטיה עולה ל-1:4 ורואה את המונדיאל מתקרב.

דקה 58: שער! שוויץ עלתה ל-0:1 נגד צפון אירלנד מפנדל לא מוצדק על פניו. הכדור נראה פוגע בכתפו של קורי אוונס, אבל השופט קבע שהייתה נגיעת יד והצביע על הנקודה הלבנה. ריקרדו רודריגזס כבש מהנקודה הלבנה.

אוהדי צפון אירלנד. רויטרס
סיפקו תצוגת עידוד נהדרת, אך יצאו מאוכזבים. אוהדי צפון אירלנד/רויטרס

דקה 75: נגיחה של קונסטנטינוס מיטרוגלו היווני חלפה סמוך למשקוף השער הקרואטי. זה היה קרוב.

דקה 90: הצלה אדירה של שוער קרואטיה דניאל סובאסיץ' מנעה שער שני לזכות היוונים.

שריקות סיום: על פניו קרואטיה ושוויץ בדרך למונדיאל. הקרואטים השיגו מקדמה של 1:4 לפני הגומלין מול יוון. השוויצרים חזרו עם ניצחון חוץ 0:1 מצפון אירלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully