וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אמפיירו ונטורה: "לא חושבים בכלל על אפשרות שלא נעפיל למונדיאל"

מאמן נבחרת איטליה הפגין ביטחון לקראת צמד משחקי פלייאוף העלייה נגד שבדיה, אך לא זילזל ביריבה: "שבדיה נבחרת פיזית ומאורגנת. נהיה חייבים לשחק כמו נבחרת איטליה אמיתית"

אוהדי נבחרת איטליה באצטדיון בטולוז, יורו 2016. רויטרס
מלאי ביטחון. אוהדי נבחרת איטליה/רויטרס

פגרת הנבחרות התחילה ובסופה נדע את רשימת 32 הנבחרות שהעפילו למונדיאל שיערך בקיץ הקרוב ברוסיה. איטליה, שלא החמיצה את הטורניר כבר שישה עשורים, תעלה ביום שישי הקרוב על הדשא בשטוקהולם ותשחק נגד נבחרת שבדיה את המשחק הראשון מבין שניים כשהמנצחת תעפיל לטורניר היוקרתי.

איטליה לא הפסידה לשבדיה בחמשת המשחקים האחרונים בין הצדדים, ואף גברה עליה 0:1 במפגש שנערך בשלב הבתים של היורו האחרון. "זה נכון שזלאטן איברהימוביץ' לא שם, אבל יש להם שחקנים מוכשרים אחרים", אמר מאמן הנבחרת האיטלקית, ג'אמפיירו ונטורה, שהוסיף: "הם פיזיים מאוד ומאורגנים, זה חלק מה-DNA שלהם".

המאמן האיטלקי דיבר על סיכויי ההעפלה למונדיאל: "אנחנו תלוים בעצמנו. נהיה חייבים לשחק כמו נבחרת איטליה אמיתית. אנחנו תמיד מספקים את הסחורה כשיש משהו חשוב לשחק עליו. אף אחד מאיתנו לא חושב בכלל על האפשרות שלא נעפיל. אנחנו לא יכולים לאכזב את האוהדים ואת איטליה". יותר מ-65,000 כרטיסים נמכרו כבר למשחק הגומלין שיערך בסן סירו ביום שני, 13/11.

איטליה זכתה 4 פעמים במונדיאל, והפעם האחרונה שהיא לא הצליחה להעפיל לטורניר הייתה בשנת 1958, שנערך, למרבה האירוניה, דווקא בשבדיה. הטורניר הגדול האחרון שהאיטלקים החמיצו היה יורו 1992.

עוד בנושא:

רוסיה 2018: אדידס חשפה תלבושות של שמונה נבחרות למונדיאל
סימונה זאזה ואלסנדרו פלורנצי חזרו לסגל נבחרת איטליה אחרי כשנה
דיווח: פאולו גררו כשל בבדיקת סמים, עלול להחמיץ את ניו זילנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully