וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניגוד להוראות: שחקני אקוודור יצאו לבלות לפני המשחק מול ארגנטינה

חמישה שחקנים הפרו את ההנחיות שקיבלו מראשי ההתאחדות וחגגו במסיבה גדולה יממה לאחר ההפסד לצ'ילה וימים ספורים לפני ההתמודדות מול ליאו מסי וחבריו. ההתאחדות מתכוונת להעניש אותם

AP

אחרי פרשת נערות הליווי שנשלחו כביכול למלון של נבחרת ונצואלה והטענות לפיהן שחקנים בנבחרת צ'ילה השתכרו לפני משחקים, נבחרת דרום אמריקאית נוספת הסתבכה כעת בעבירת משמעת חמורה בסבב האחרון של מוקדמות המונדיאל.

העיתונאי האקוודורי ריינאלדו רומרו דיווח כי חמישה שחקני נבחרת יצאו לבלות בניגוד מוחלט להנחיות בלילה שבין שישי לשבת שעברה. השחקנים יצאו לבילוי יממה אחת בלבד לאחר משחק ההפסד לצ'ילה וימים ספורים לפני המפגש עם ארגנטינה בסיומו חגגו האלביסלסטה את העלייה למונדיאל. המסיבה נערכה באקוודור לאחר שובה של הנבחרת מצ'ילה. בדיווח צוין כי האיסור לבלות נבע הן מהרצון לשמור על משמעת קבוצתית והן מסיבות ביטחוניות. העיתונאי לא ציין את שמות השחקנים שהיו מעורבים באירוע אך הם ידועים לראשי ההתאחדות.

עוד בנושא
מי שלח נערות ליווי לבית המלון של נבחרת ונצואלה בפרגוואי?
פלקאו עורר סערה, שחקן פרו: "שיחקנו כמו שהיינו צריכים לשחק"
אשתו של קלאודיו בראבו: "שחקנים בנבחרת לא התאמנו כי היו שיכורים"

שחקני נבחרת אקוודור חוגגים שער, רומאריו איבארה. רויטרס
השמות ידועים. שחקני נבחרת אקוודור/רויטרס

קרלוס ויאסיס, נשיא התאחדות הכדורגל של אקוודור, הבהיר כי לחמשת השחקנים יינתן עונש למען יראו וייראו: "מדובר בהפרת משמעת ברורה. ההנהלה תתכנס מחר ובצהריים נודיע מה ההחלטה שלנו. לא נפרסם את השמות, אבל חייב להיות כאן עונש הולם".

אקוודור לה היה סיכוי תיאורטי להעפיל למונדיאל ערב שני המשחקים שנעלו את בית המוקדמות סיימה את הטורניר במקום השמיני (מתוך עשר נבחרות) ולא העפילה לטורניר היוקרתי ברוסיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully