וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטוס: "השחקנים סידרו לי מתנה נפלאה", זומר: "נתנו לפורטוגל יותר מדי כבוד"

מאמן פורטוגל חגג את יום הולדתו ה-63 עם ניצחון גדול על שוויץ והעפלה למונדיאל. ז'ואאו מריו: "זכייה ברוסיה? אנחנו מועמדים". השוער השוויצרי היה מתוסכל: "איבדנו יותר מדי כדורים"

פרננדו סנטוס, מאמן נבחרת פורטוגל. רויטרס
"יש סימביוזה מושלמת עם השחקנים". סנטוס על ספסל פורטוגל/רויטרס

נבחרת פורטוגל עשתה אמש (שלישי) את העובדה אחרי שניצחה בבית 0:2 את שוויץ, הנחילה ליריבה הפסד ראשון במוקדמות המונדיאל ובעיקר העפילה אוטומטית לטורניר היוקרתי שייערך בקיץ הקרוב ברוסיה. זאת בזכות הפרש שערים טוב יותר מאשר לשוויץ שמצידה תנסה להגיע לטורניר הכדורגל היוקרתי בעולם דרך משחקי הפלייאוף.

מאמן הסלסאו פרננדו סנטוס שחגג אתמול את יום הולדתו ה-63 החמיא לשחקניו שעמדו בלחץ והשיגו את הניצחון שהיה נחוץ להעפלה. לדבריו: "תמיד האמנתי שזה אפשרי. האמנתי בשחקנים שלי והם העניקו לי את המתנה הזאת. לא כך ה-90 דקות היו טובות, אבל למזלנו ניצחנו ואנחנו ברוסיה". סנטוס הוסיף: "יש סימביוזה מושלמת בין המאמן לשחקנים אצלנו. לא קל לנהל 25 שחקנים טובים כאלו אבל יש אצלנו אווירה נהדרת ואני מאמין בעבודה שלי, של הצוות שלי ושל ההתאחדות".

הקשר ז'ואאו מריו הוסיף: "לשתי הקבוצות יש איכויות ולמזלנו אנחנו אלו שניצחנו. השוויצרים יודעים לעשות הגנה אבל אנחנו הפגנו בגרות וידענו לנצח". על הסיכויים לזכות במונדיאל אמר מריו: "זה יהיה קשה, אבל אנחנו בהחלט מועמדים".

עוד בנושא
מוקדמות המונדיאל: נבחרת פורטוגל ניצחה את שוויץ 0:2 ועלתה לטורניר ברוסיה
אריאן רובן פרש מהנבחרת: "האיש שעשוי מזכוכית החזיק יותר מהשאר"
הכי טובה, הכי גרועות, מלך השערים ועוד: סיכום שלב הבתים באירופה

ולדימיר פטקוביץ', מאמן נבחרת שוויץ,. רויטרס
"היינו פאסיביים גם עם הכדור". פטקוביץ'/רויטרס

מנגד בנבחרת שוויץ שהייתה זקוקים לתיקו על מנת לארוז את המזוודות למונדיאל כבר עכשיו שררה אכזבה עצומה. המאמן ולדימיר פטקוביץ' אמר לאחר שריקת הסיום: "לא יזמנו היום והגבנו יותר מדי למהלכים של היריבה. היינו גם יותר מדי פאסיביים גם כשהכדור היה אצלנו. במשחקים כאלו צריך לשחק בלי פחד ולהגיע לקצה גבול היכולת".

השוער יאן זומר הוסיף: "הפורטוגלים היו טובים יותר והגיע להם לנצח. נתנו להם יותר מדי כבוד ואיבדנו יותר מדי כדורים. רצינו להקשות על המשחק של היריב ולא עשינו את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הקמפיין של פורטוגל במספרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully