וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחווה המרגשת של ראמוס ללוחם מג"ב שנהרג בפיגוע: "הגשמת חלום"

10.10.2017 / 13:02

קפטן נבחרת ספרד וריאל פגש את בני משפחתו של האיל סתאווי ז"ל, שהעריץ אותו וקרא לבנו על שמו. ב"מארקה" דיווחו בפליאה: "הישראלים אוהדים שרופים של ברצלונה, שונאים שחקני ריאל"

צילום ועריכה: קובי אליהו

נבחרת ספרד אמנם לא הרשימה יותר מדי במשחקה האחרון בקמפיין מוקדמות המונדיאל, אבל הניצחון אמש (שני) 0:1 על ישראל בהחלט סיפק אותה. לה רוחה סיימה בראשות הבית כשהיא צוברת 28 נקודות מתוך 30 אפשריות וסופגת שלושה שערים בלבד לאורך כל הקמפיין. למרות ההרכב החסר והאנרגיות המעט דלות עימן הגיעו למשחק, אסייר יראמנדי עשה את ההבדל עם שער מצוין בדקה ה-76. עבור הקשר, כמו גם עבור המאמן ג'ולן לופטגי, הייתה זו סגירת מעגל: השניים זכו עם ספרד ביורו הצעירות באצטדיון טדי, ושוב יצאו מחויכים מארץ הקודש.

מתברר שעוד לפני המשחק, סרחיו ראמוס מצא זמן למחווה מרגשת - כשפגש את בני משפחתו האיל סתאווי ז"ל, לוחם מג"ב שנרצח בפיגוע בהר הבית בחודש יולי האחרון. סתאווי, אוהד מושבע של ריאל מדריד ומעריץ של ראמוס, קרא לבנו על שמו של הבלם, וכשהתבשר על כך מיהר להיפגש עם המשפחה במהלך הביקור בישראל.

ראמוס פגש את ראמוס הקטן, הצטלם איתו והעניק לו חליפה מקורית של נבחרת ספרד. במקביל העניקה המשפחה לראמוס קולאז' עם תמונות של סתאווי ז"ל, עם איחולים בספרדית: "ראמוס היקר שלנו, תודה מקרב לב שהסכמת להגשים את החלום של האיל זכרונו לברכה. אנחנו וראמוס הקטן מעריכים מאוד את המאמצים".

(תודה לאתר "מדרידיסטה" על הסיפור)

עוד בנושא

ישראל הפסידה בטדי 1:0 לספרד וסיימה רביעית בבית ז'
המהפכה בנבחרת: ההתאחדות תתערב בקביעת הצוות
צפו בראיון והצביעו: מי מביך יותר - אלישע לוי או שדרית הקווים?
ספרד מרוצה, לופטגי: "מבחינה טכנית, ישראל ברמה גבוהה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעתר לבקשת המשפחה. ראמוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב"מארקה" הכתירו את יראמנדי למצטיין, וציינו כי פרח פעם נוספת באצטדיון טדי, בו פרץ לראשונה בנבחרת במסגרת יורו הצעירות. "זה אותו אצטדיון בו הוא עשה בית ספר לווראטי, אותו אצטדיון ואותה מדינה שגרמה לו לפרוח וגרם לריאל מדריד להחתים אותו. עכשיו הוא שוב עשה את הקסמים שלו", נכתב.

כמו כן, ב"אס" הופתעו מקריאות העידוד שנשמעו לעבר איסקו כשנכנס למשחק, וכתבו: "אפילו הוא לא ידע שיש לו מעריצים רבים כל כך במזרח התיכון".

יראמנדי אמר בסיום ש"אני מאושר לשחק וגם לכבוש", אך ציין ש"תהיה לי תחרות קשה על מקום בסגל למונדיאל. לכולם כאן יש מספיק כישרון כדי להגיע לסגל הסופי, כולם יאבקו עד הסוף". הקשר הוסיף: "ישראל הגנה בצורה מאורגנת וחכמה, במיוחד במחצית הראשונה. במחצית השנייה הגענו ליותר מצבים".

"ההרגשה הייתה טובה לחזור לכאן, לאצטדיון טדי, אבל ברגע שהתחיל המשחק התמקדנו רק בו. כמובן שהיו לנו זיכרונות טובים ונשמח לעוד חוויות כאלה", אמר לופטגי.

באשר למשחק עצמו אמר המאמן: "ידענו שיהיו לנו קשיים. התמודדנו מול נבחרת מלאת מוטיבציה ולא תקפנו טוב את ההגנה שלהם, שהייתה מאורגנת. במחצית השנייה מצאנו יותר שטחים. יש לישראל נבחרת עם רמה טכנית גבוהה וכשהכדור אצלם, הם יכולים לשחק טוב. אין ספק שהם בין הנבחרות המוכשרות בבית, אבל הגיעו לנו הנקודות והניצחון. ברור לי שכמו בכל הגרלה במונדיאל, ההגרלה שלנו תהיה קשה".

עוד באותו נושא

צפו והצביעו: מי מביך יותר - אלישע לוי או שדרית הקווים?

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת ספרד חוגגים עם אסייר יראמנדי. ברני ארדוב
ישראל מביאה לו מזל. יראמנדי חוגג/ברני ארדוב

סרג'יו בוקסטס הוסיף: "ישראל הייתה טובה, עמדה צפוף, חיכתה ברחבה לנצל טעות שלנו ולצאת למתפרצות. הנענו הרבה את הכדור, אבל היה קשה. הניצחון הזה רק מראה לאנשים כמה קשה להעפיל, לנצח בחוץ נבחרות שאולי לא מועמדות לעלייה, אבל עושות לך הרבה בעיות. בשנים הראשונות בנבחרת הלך לי מעולה והגענו רחוק. בשנים האחרונות קצת פחות. מסי? הוא חבר לקבוצה, וכמובן שהמצב של ארגנטינה מאכזב אותי. אני מקווה שהוא יעפיל. הם בתקופה לא טובה, אבל אני מאמין בו".

בספרד דיווחו בהתלהבות רבה על האהדה הישראלית לשחקני לה רוחה, ובפרט לשחקני ריאל מדריד איסקו ומרקו אסנסיו. כתב "מארקה" שסיקר את המשחק מאצטדיון טדי, סיפר כי תחקר מספר אוהדים ישראלים לפני המשחק והתרשם ש"יש ביניהם אוהדי ברצלונה וריאל שרופים. היו כמה אוהדי ברצלונה ששונאים את שחקני ריאל מדריד כמו האוהדים הכי שרופים בקאמפ נואו". כמו כן, צוינה התקרית בשריקת הסיום, כשאוהד ישראלי פרץ לכר הדשא וניסה להגיע לאיסקו. "לא היה ברור אם הוא מעריץ או שונא שלו", נכתב.

עדכון ראשון: 06:33

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully