וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי במוקדמות המונדיאל: פורטוגל נגד שוויץ בקרב על כל הקופה

אלופת אירופה זקוקה לניצחון כדי להבטיח העפלה אוטומטית (21:45, ספורט 2). הולנד מחפשת נס בדמות 0:7 נגד שבדיה בבית א' (ספורט 3), בעוד צרפת תנסה לא למעוד שוב נגד בלארוס ולעלות (ספורט 5)

אתר רשמי

שלב הבתים של מוקדמות המונדיאל באירופה יגיע מחר (שלישי, 21:45) לסיומו עם הכרעות בבתים א', ב' וח'.

הולנד - שבדיה (ספורט 3)

המצב פשוט מאוד. הולנד, שלא עלתה ליורו 2016, תישאר מחוץ לטורניר גדול נוסף אלא אם תנצח 0:7 את השבדים, שמגיעים אחרי שמינייה מול לוקסמבורג. שבדיה מצדה, יכולה לעלות אוטומטית במקרה שהיא תנצח וצרפת לא. גם תיקו יספיק לשבדים למקום הראשון, אם הטריקולור יפסידו.

צרפת - בלארוס (ספורט 5 ו-HD)

סגנית אלופת אירופה קרובה מאוד להשלמת המשימה. אחרי שתי תוצאות רעות בספטמבר, צרפת התאוששה עם ניצחון קריטי וקשה בבולגריה ביום שבת וכעת יודעת שגם הפסד יספיק (אם שבדיה תפסיד בהולנד) ובכל מקרה, גורלה ברגליה וניצחון ישלח אותה למונדיאל. בלארוס כבר הדהימה בצרפת בעבר, במוקדמות יורו 2012, עם 0:1 דרמטי. בקמפיין הנוכחי, היא בלמה את צרפת עם תיקו מאופס בבית.

משחק נוסף:

לוקסמבורג - בולגריה

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
בלס מטוידי שחקן נבחרת צרפת חוגג. רויטרס
צרפת כבר נעקצה לא פעם על ידי בלארוס/רויטרס

פורטוגל - שוויץ (ספורט 2)

גם בבית הזה המצב לא מסובך. לאלופת אירופה יש הפרש שערים טוב משמעותית מזה של שוויץ, כך שניצחון, שישווה את מאזן הנקודות בין השתיים, ישלח את פורטוגל למונדיאל ואת השוויצרים לפלייאוף. אלא שהנבחרת של ולדימיר פטקוביץ', שפתחה את הקמפיין עם 0:2 ביתי על הסלסאו, לא שמטה אף נקודה עד כה ומגיעה אחרי 2:5 מרשים על הונגריה, בעוד פורטוגל נזקקה לכניסה של רונאלדו במחצית כדי לכבוש פעמיים ולנצח בקושי באנדורה. משחק על כל הקופה בליסבון.

משחקים נוספים:

הונגריה - איי פארו

לטביה - אנדורה

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל חוגג שער. רויטרס
פורטוגל צריכה את רונאלדו במיטבו/רויטרס

יוון - גיברלטר

היוונים נאבקים כדי לא להפוך לסגנית החלשה מכולן ולהישאר מחוץ לפלייאוף והם כנראה יסתדרו, שכן הם מארחים את אחת הנבחרות החלשות ביבשת ואמורים לצבור שלוש נקודות קלילות. המשחק הראשון נגמר ב-1:4 וגיברלטר תנסה לפחות להשיג עוד שער.

משחקים נוספים:

בלגיה - קפריסין (ספורט 1)

אסטוניה - בוסניה (5+)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully