וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה בלחץ: "מסי הורה לאנשי הנבחרת להתנתק מהתקשורת"

האלביסלסטה חייבת ניצחון באקוודור (בין שלישי לרביעי, 02:30), וב"קלרין" טוענים שהכוכב הגדול ביקש לא לצפות בטלוויזיה עד המשחק: "כולם בנבחרת רוצים להגשים את החלום שלו לזכות במונדיאל"

AP

תרשמו את התאריך: בלילה שבין שלישי לרביעי בשעה 02:30 ייערך מחזור הסיום בבית המוקדמות של דרום אמריקה שבסיומו ייתכן מאוד שארגנטינה וליאונל מסי ימצאו את עצמם מחוץ למונדיאל. סגנית אלופת העולם חייבת לנצח בקיטו בירת אקוודור בגובה של 2,850 מטרים מעל פני האדמה באצטדיון שבו האלביסלסטה ניצחו פעם אחת בלבד אי שם ב-2001.

עוד בנושא:

אוהדי נבחרת ברזיל דורשים: תפסידו לצ'ילה כדי לדפוק את ארגנטינה
חמש נבחרות רבות על שני כרטיסים: כל התסריטים לקראת מחזור הסיום

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
רק ניצחון מתקבל. מסי באימון/רויטרס

ארגנטינה נמצאת תחת לחץ תקשורתי עצום ועל פי דיווח בסוכנות הידיעות טלאם, אנשי הנבחרת החליטו להתנתק מהרשתות החברתיות ולא לצפות בטלוויזיה, למעט המשחק של נבחרת ספרד מול אלבניה שנערך ביום שישי. על פי אותו דיווח מי שקיבל את ההחלטה הזו הוא כמובן ליאונל מסי הכוכב הגדול, זאת משום שהוא מרגיש שעדיף להתרכז במאמצים להעפיל למה שעשוי להיות המונדיאל האחרון שלו.

"כולם בנבחרת רוצים להגשים את החלום של מסי לזכות במונדיאל עם ארגנטינה", הודה מקור בכיר בנבחרת שקרוב לקפטן ארגנטינה.

לגבי ההרכב שאיתו צפוי לעלות סמפאולי במשחק הזה, אין יותר מדי בשורות לאלו שציפו לראות את פאולו דיבאלה ומאורו איקרדי ב-11. המאמן מתלבט אם לפתוח עם לאנדרו פארדס במקום אבר באנגה. דריו בנדטו שאיכזב במשחק מול פרו צפוי להמשיך לקבל אשראי בהתקפה יחד עם אנחל די מריה וכמובן ליאונל מסי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully